شهر دبی برای بلندترین ساختمان جهان، جزیره های مصنوعی و تجمل بی نظیرش در جهان معروف است. و اکنون این شهر قرار است برای یک محصول حیرت آور دیگر مشهور شود.
کد خبر: ۹۳۲۹۵۲
هتل جدید دبی با جنگل استوایی +عکس

به گزارش جام جم آنلاین ، اولین هتل جهان با جنگل استوایی اختصاصی که در این شهر در سال 2018 افتتاح می شود. این هتل ساحل اختصاصی، استخر وسیع و درختان مه آلود خواهد داشت.

این هتل از مجموعه هتل های روزمونت است که با هزینه 230 میلیون دلار ساخته می شود تا شهر دبی را بار دیگر از نظر تجمل زبانزد گردشگران جهان کند و محل توقف آنها در میانه راه اروپا به شرق آسیا باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۹
نرم افزار موبایل
-
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
۰
۰
آفرین
كسرا
-
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
۰
۰
اینا بیابونو جنگل میكنن ما جنگلهامونو بیابون
روح الله
-
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
۰
۰
شاید بشه ساختمانهای بزرگ بنا كرد اما جنگل مصنوعی اونم با اب و هوایی متفاوت كه تبخیر اب به شدت بالاست و امكان به وجود امدن انواع امراض ناشناخته كه از زمان دایناسورها خفته اند حكایت پارك زوراسیك میشه//حداقل یك رودخانه دائمی نیازه تا این جنگل رو سیر كنه //
وحید
-
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
پول باشه همه چی حله 230 میلیون دلاره ... كم پولی نیست همین پولو به من بدن نصف كویر لوت رو جنگل استوایی برات میزنم در حد تیم ملی ... رسوندن آب كاری نداره خرجش تصفیه كردن اب دریا هستش برای مصارفی چون كشاورزی با همین پول میشه اب دریای خرز رو با لوله به كویر انتقال داد و ازش برای ساخت دریاچه مصنوعی و آبیاری درخت و مصارف كشاورزی استفاده كرد.به همین راحتی توی این دنیا هیچ كاری نشدنی نیست هیچ كاری حتی اگر بگن مرده زنده كردن من باورم میشه چون هر كاری از دست بشر ساخته است
نیما
-
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
۱
۰
بیبین چیكار میكنن تو كشور شون با افكار عقب افتادشون چقد تلاش میكنن كه گردشگر جذب كنن اونوقت ما با هزاران تاسف
پریسا
-
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
كی عقب افتاده است؟؟ ما؟؟؟؟ یا اونا؟؟؟
حشمت
-
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
۰
۰
مرگ بر امریكا
روح الله
-
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
خیلی خوب و عالی گفتی
حسین
-
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
۰
۰
اونا چند میلیون دلار چه هتل هایی میزنن ما با صد میلیارد دلار كه گرفتیم چه متل هایی زدیم

نیازمندی ها