عضو کمیسیون دفاعی مجلس با اشاره به طرح گشت نیروهای دریایی کشورهای عربی در منطقه خلیج فارس گفت: اعراب به خواسته اربابشان آمریکا و رژیم صهیونیستی برای ایجاد فشار بر ایران و به نوعی راه انداختن جنگ روانی علیه ایران در تدارک گشت دریایی هستند.
کد خبر: ۹۰۰۲۶۶
هشدار نماینده مجلس درباره ورود گشتی های عربی به آب های ایران: به راحتی بر نمی گردید!

باقر حسینی در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین، افزود: اینگونه اقدامات آنها ارزشی ندارد و حتی اگر همه اعراب با هم یکجا جمع شوند در حدی نیستند که تهدیدی علیه ایران محسوب شوند.

وی با اشاره به اینکه در عین حال حضور آنها می تواند مشکل ساز باشد افزود: آنها بنا به خواسته اربابشان آمریکا و رژیم صهیونیستی برای ایجاد فشار بر ایران و به نوعی راه انداختن جنگ روانی علیه ایران اقدام به این کار می کنند.

حسینی تاکید کرد: هر چند که تمام کشورهای خلیج فارس هم در مجموع نمی توانند تهدید محسوب شوند اما باید به راه انداختن چنین جنگ روانی توجه کرد.

نماینده مردم زابل در مجلس با اشاره به اینکه کشوری مثل بحرین در حدی نیست که بتواند علیه کشورمان حرفی بزند گفت:در هر صورت ادعای آین کشور در راستای ایجاد فشار روانی است.

عضو کمیته دفاعی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم یادآور شد: تا زمانی که آنها برای گشت زنی خود وارد محدوده کشورمان نشوند نمی توانیم مانع انجام کارشان شویم اما در صورتی که مانند آمریکا از محدوده خود حارج شده و وارد حریم کشورمان شوند نمی توانند راحت بازگردند و در صورت مزاحمت برای کشتی های ایرانی، برخورد قاطعانه ای با آنها خواهد شد.

گشت دریایی مشترک شورای همکاری خلیج فارس که با توافق آمریکا علیه ایران راه‌اندازی می‌شود، از ماه آینده میلادی فعالیت‌ خود را آغاز خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها