هشتمین قسمت مجموعه فیلم اکشن و ماجراجویانه «سریع و آتشی» در لوکیشن های مختلف ایسلند جلوی دوربین رفت. وین دیزل و دواین جانسن جلوی دوربین فیلم ظاهر شدند.
کد خبر: ۸۹۰۳۵۵
ماشین سواری وین دیزل در کوبا

به گزارش جام جم آنلاین ، قرار است بخش مهمی از صحنه های فیلم در کشور کوبا فیلم برداری شود. در 50 سال اخیر، این اولین بار است که فیلمی هالیوودی در این کشور جلوی دوربین می رود.

اداره توریسم کوبا با توجه به این مسئله، امیدوار است حضور گروه سازنده «سریع و آتشی» در این کشور، به رونق بیشتر صنعت توریسم کمک کند.

اطلاع زیادی از داستان فیلم در دست نیست، اما جیسن استاتام در نقش کاراکتر منفی بازی می کند. او به دنبال کاراکتر وین دیزل است تا وی را به قتل برساند.

اف گری گری تازه ترین قسمت این مجموعه فیلم پربیننده را براساس فیلم نامه ای از کریس مورگن کارگردانی می کند. کمپانی یونیورسال برای تولید فیلم، حدود 180 میلیون دلار سرمایه گذاری کرده است.

این فیلم برای نمایش عمومی در اوایل آوریل سال 2017 آماده می شود. از حالا پیش بینی فروش بالایی برای «سریع و اتشی8» می شود.

هفتمین قسمت فیلم در تابستان سال 2015 به روی پرده سینماها رفت و در سطج جهانی نزدیک یک و نیم میلیارد دلار فروش کرد. پل والکر برای آخرین بار، در این قسمت از فیلم ظاهر شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها