دواین جانسن بازیگر ورزشکار سینما برای فیلم تازه اش، راهی گذشته های دور می شود. این فیلم با نام «سفر جنگلی» جلوی دوربین خواهد رفت.
کد خبر: ۸۹۹۸۸۸
«سفر جنگلی» راک به گذشته ها

به گزارش جام جم آنلاین، کار نگارش فیلم نامه این اکشن فانتزی و ماجراجویانه شروع شده و قرار است کلید فیلم برداری آن تا دو ماه دیگر زده شود.

تیم دونفره جان رکوآ وگلن فبکارا که فیلم نامه غیراقتباسی و اصیل فیلم را می نویسند، بر روی وجه کمدی آن تاکید زیادی می کنند و «سفر جنگلی» را فیلمی کمدی می دانند.

خط اصلی داستان این کمدی فانتزی ماجراجویانه در باره مردی 40 ساله است که به دنبال اتفاقی پیش بینی نشده، یک سفر عجیب و غریب به گذشته های دور می کند.

در جریان این سفر، اتفاقاتی برای این کاراکتر رخ می دهد که ماجراهای داستان را به پیش می برد. چند کودک و نوجوان هم نقش مهمی در داستان «سفر جنگلی» دارند.

برای کارگردانی این کمدی فانتزی هنوز کسی انتخاب نشده است. تهیه کنندگان فیلم می خواهند وظیفه کارگردانی آن را، به دست یکی از چهره های مطرح سینما بسپارند.

دواین جانسن که متخصص بازی در نقش های اکشن است، تا به حال در چند فیلم کمدی فانتزی و نوجوانانه بازی داشته است. تماشاگران سینما استقبال خوبی از این فیلم های جانسن کرده اند.

این قهرمان سابق کشتی کج و بدن سازی که به راک هم معروف است، این روزها قرار است در قسمت دوم اکشن «سان آندراس» هم بازی کند. قسمت اول فیلم، تابستان گذشته اکران عمومی شد و فروش خوبی در جدول گیشه نمایش سینماهای جهان کرد.

به نوشته نشریه اسکرین اینترنشنال، «سفر جنگلی» را کمپانی والت دیزنی تهیه می کند. هزینه تولید فیلم، حدود 85 میلیون دلارخواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها