تبهکاران

مادر قاتل

تامارا سمسونوا 68 ساله، پیرزن بازنشسته‌ای بود که در یک آپارتمان واقع در سن‌پترزبورگ روسیه زندگی می‌کرد.وی در اگوست 2015 به اتهام قتل 11 نفر و خوردن جسد آنها بازداشت شد.
کد خبر: ۸۹۰۰۳۰
مادربزرگ جنایتکار

به گزارش جام جم آنلاین،پلیس بر این باور است که وی پس از به قتل رساندن قربانیانش، بدن آنها را با روش‌های مختلف قطعه‌قطعه کرده، سپس سر آنها را درون یک ظرف گذاشته و در زیرزمین خانه‌اش پنهان کرده است. او بقایای اجساد را در کیسه‌های پلاستیکی قرار داده و به عنوان زباله در نزدیکی خانه‌اش رها می‌کرد .

براساس گزارشات پلیس به نظر می‌رسد این پیرزن به مدت دو دهه است که سر قربانیان خود را جدا و پس از تکه‌تکه کردن اعضای بدنشان، آنها را سربه‌نیست می‌کند.

راز جنایت‌های این پیرزن درنده زمانی برملا شد که دوربین مدار بسته داخل خیابان تصویرش را هنگام انتقال سر قربانی‌اش در یک قابلمه ضبط کرد.

مدتی بعد با پیدا شدن بقایای جسد این قربانی در نزدیکی خانه او، پلیسی که تصویر دوربین مدار بسته را دیده بود و به محتویات درون قابلمه مشکوک شده بود، برای بازجوی به خانه پیرزن رفت.

نیروهای پلیس پس از بازرسی خانه این زن که اکنون به «مادربزرگ قاتل» معروف است، موفق به یافتن دفترچه خاطرات او شدند.

این دفترچه که به سه زبان روسی، انگلیسی و آلمانی نوشته شده بود، پرده از راز مخوف این زن برداشت.

وی در این دفترچه جزئیات چگونگی به قتل رساندن 10 نفر و سپس خوردن آنها، در مدت زمان 20 سال را نوشته بود. کارآگاهان پس از مطالعه این دفترچه بلافاصله پیرزن را بازداشت و به اداره پلیس منتقل کرد.

در ادامه این ماجرا پلیس اضافه کرد که آنها علاوه بر دفترچه خاطرات این زن، با دیدن فیلم‌های ضبط شده توسط دوربین‌های داخل خانه با صحنه‌های وحشتناک و باورنکردنی روبه‌رو شدند.

براساس این فیلم‌ها، «سمسونوا»، سر از تن آخرین قربانی خود که یک خانم 40 ساله بود جدا کرد و سپس آن را در یک قابلمه گذاشت، به اتاقی که درطبقه زیرین آپارتمان بود برد.

پس از بازجویی‌های صورت گرفته سمسنوا که با وجود فیلم‌ها و مدارک موجود چاره‌ای جز قبول جنایت خود نداشت، به قتل آخرین قربانی خود، خانم والنتینا که پرستار بازنشسته و همسایه‌اش بود، اعتراف کرد.

بنابر اظهارات پلیس با وجود تفتیش و بررسی دقیق خانه پیرزن، هنوز این قابلمه و سر آخرین قربانی او پیدا نشده است.

به همین دلیل همسایه‌های مقتول با گرفتن مجوز از پلیس، جنازه او را بدون سر در تابوت قرار داده و به خاک سپردند.

پس از مطالعه کامل دفترچه خاطرات این پیرزن، پرده از دو قتل دیگر نیز کنار رفت. براساس این دست‌نوشته‌ها، او چند نفر از مستاجران مرد خود را نیز با شیوه‌های خشونت‌بار مختلف به قتل رسانده است.

با توجه به این دفترچه پلیس حدس می‌زند که علاوه بر تمامی این قربانیان، همسر بیچاره این زن نیز که ده سال پیش ناگهان ناپدید شد، از دیگر قربانیان او بوده است.

پس از حل بخشی از این معمای پیچیده توسط پلیس معلوم شد که تکنیک او برای کشتن قربانیان دادن سم و دارو به آنها بوده است.

به همین دلیل همسایه‌ها هیچ وقت صدای داد و فریاد و کمک خواستن کسی را از خانه او نشنیده‌اند و تا به امروز گمان می‌کردند که او مظلوم‌ترین و بی‌آزارترین ساکن محله است .

پس از پرس و جو و تحقیق پلیس از همسایگان، یکی از آنها به پلیس گفت که معتقد است به احتمال زیاد سمسونوا فیلم RED RIPPER (درنده قرمز) را دیده و در قتل‌هایش از آن الگوبرداری کرده است.

چراکه شیوه او در به قتل رساندن قربانیان بسیار شبیه به آن چیزی است که در سال 1994 در این فیلم اتفاق افتاد.

دادگاه این مادربزرگ قاتل و بی‌رحم را به عنوان یک بیمار روانی شناخت و او را به بیمارستان روانی منتقل کرد.

ضمیمه تپش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها