کارگاه آموزشی دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد (UNODC) خبرنگاران در قالب برنامه منطقه ای افغانستان و کشورهای همجوار با حضور شماری از خبرنگاران ایرانی در بیشکک پایتخت قرقیزستان آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۸۸۸۶۴۰
کارگاه آموزشی دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد

به گزارش جام جم آنلاین ، در این کارگاه خبرنگاران و مسئولانی از هشت کشور شامل ایران، قزاقستان، افغانستان، ترکمنستان، پاکستان، تاجیکستان، ازبکستان و قرقیزستان شرکت دارند.

استراتژی رسانه ای، رویکردهای منطقه ای و مبارزه با موادمخدر و نقش روزنامه نگاران در این پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با قاچاق مواد مخدر از محورهای این کارگاه آموزشی دو روزه به شمار می رود.

هدف کلی این کارگاه آموزشی، آموزش تخصصی مهارت هایی به روزنامه نگاران برای استفاده از شیوه های به روز اطلاع رسانی و آگاهی سازی برای مبارزه با مواد مخدر است.

بنا به اعلام دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد (UNODC)، مقابله با مضرات مواد مخدر مسئولیت مشترک همه سطوح جامعه است و در این میان، خبرنگاران و اصحاب رسانه نقشی ویژه دارند چرا که آنها در ارتباط مستقیم با مردم هستند و می توانند سیاست های مبارزه با قاچاق مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد را به زبانی همه فهم و تاثیرگذار به جامعه منتقل کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها