مسابقه تلویزیونی «عامل‌ ترس» با حضور شاهرخ‌خان یا آجی دیوگان ساخته خواهد شد

بدلکاران آماتور در کنار هنرپیشه معروف هندی

«فن/طرفدار» تازه ترین فیلم شاهرخ خان، در حالی 15 آوریل ( 26 فروردین آینده ) روی پرده سینماهای هند می رود که رسانه های گروهی از اشتیاق منتقدان و تماشاگران برای دیدن آن صحبت می کنند.
کد خبر: ۸۷۶۰۲۴
شاهرخ خان طرفدار شاهرخ خان می شود

به گزارش جام جم آنلاین، نوع حضور شاهرخ خان و گریم ویژه ای که روی صورت او انجام شده، عامل اصلی توجه رسانه های گروهی به این فیلم است. گفته می شود به کمک گریم و جلوه های کامپیوتری، شاهرخ خان در قالب یک کاراکتر 18 ساله ظاهر شده است. گرگ کاتوم میر چهره پرداز مشهور هالیوود که تا به حال 3 بار برای هنرنمایی هایش اسکار بهترین چهره پردازی را دریافت کرده، مدیر چهره پردازی «فن» است.

البته شاهرخ خان شایعات مربوط به گریم خود برای تبدیل شدن به یک جوان 18 ساله را رد کرده است، اما رسانه های گروهی حرف او را باور نکرده اند. شاهرخ در فیلم تازه اش در دو نقش بازی کرده است. در یکی از این دو نقش، او یک بازیگر مشهور است و در نقش دیگر، جوانی است که طرفدار پروپا قرص این بازیگر مشهور به حساب می آید.

«دیلواله» آخرین فیلم شاهرخ خان ، با فروش 150 کروری(22 میلیون دلار) خود در جدول گیشه نمایش نتوانست رضایت خاطر تحلیلگران اقتصادی سینما و طرفدارانش را برآورده کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۲ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها