مینی سریال «زاویه هفتم» به کارگردانی محمود معظمی با تم معمایی- پلیسی به مناسبت هفته نیروی انتظامی، از شنبه 18 مهر ماه روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد.
کد خبر: ۸۴۳۹۹۲
زاویه هفتم در شبکه سه

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رسانه ملی،این مجموعه تلویزیونی به تهیه کنندگی امیر حسین شریفی در 7 قسمت 50 دقیقه ای تهیه شده و داستان سرقت از یک بانک است که یک باند خلافکار در آن دست دارند . جزییات این سرقت از زاویه دید هفت شخصیت اصلی داستان به تصویر کشیده می شود.

نگارش فیلمنامه این مجموعه را کریم لک‌زاده، حامد افضلی و رویا خسرو نجدی بر عهده داشته اند.

بازیگرانی چون رویا نونهالی، حمیدرضا پگاه، سام درخشانی ، سارا سوفیانی ، رحیم نوروزی،تینا آخوند تبار وبهرام ابراهیمی در این مجموعه تلویزیونی نقش آفرینی می کنند.

از دیگر عواملی که در تولید این مینی سریال همکاری کرده اند ، عبارتند از :

مدیر تصویر برداری: سیروس عبدلی، تدوین : رضا مطهری ، مدیر صداگذاری :شاهرخ شریفی و حسن نجفی ، مدیر تولید جعفر صمدی و شاهرخ شریفی ، طراح صحنه و لباس : فرامرز بادرام‌پور ، طراح گریم: الهام اطیابی ، صدا برداری همزمان علی نیازی و مجری طرح :موسسه سینمایی آفاق

این مینی سریال از شنبه 18 تا جمعه 24 مهر ، هر شب ساعت 20:45 از شبکه سه سیما پخش می شود . باز پخش این مجموعه بامداد بعد ساعت 00:00 ، 8:20 صبح و 16:15 عصر خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها