جام جم ورزشی: رئیس سازمان لیگ برتر گفت: تاریخ دیدار استقلال و پرسپولیس را تغییر دادیم تا اعتراض‌ها کم شود.
کد خبر: ۷۳۷۲۳۴
تنها شرط برای حضور پولادی در تیم ملی

مهدی تاج در خصوص اینکه برنامه دیدارهای هفته پانزدهم لیگ برتر تغییر کرده یا نه عنوان کرد: به جز بازی نفت مسجدسلیمان و ملوان که باشگاه ملوان بلیت هواپیما رزرو کرده بود و نمی‌خواستیم این باشگاه متضرر شود، تمام بازی‌ها به تاخیر افتاده و به جای روز پنجشنبه، ۲۹ آبان‌ماه در روزهای جمعه و شنبه برگزار خواهد شد.

وی در خصوص اینکه در مراسم برگزاری پیش از بازی‌های لیگ رفتار مناسبی صورت نمی‌گیرد و بچه‌هایی که همراه با بازیکنان وارد زمین می‌شوند با سرما مواجه هستند، گفت: این حرف منطقی است و به جدیت پیگیر ماجرا هستیم. ما برای تمامی مسئولان برگزاری مسابقات لیگ گرمکن ورزشی در نظر گرفته‌ایم اما فکر این کودکان نبودیم و باید به فکر آنها نیز باشیم.

رئیس سازمان لیگ با اشاره به اینکه قرار است دربی ۷۹ در تاریخ ۲ آذر برگزار شود، در توضیح تغییر تاریخ این بازی اظهار داشت: فیفادی فرصتی ۱۰ روزه است و زمانی که ما مسابقات لیگ را برنامه‌ریزی می‌کردیم نمی‌دانستیم که تیم ملی می‌خواهد در روز آخر این فرصت به مصاف کره‌جنوبی برود. اگر به جای ۲۷ آبان تیم ملی ۲۵ آبان به مصاف کره‌جنوبی می‌رفت مشکلی برای برگزاری دربی در تاریخ ۳۰ آبان نداشتیم، اما وقتی تیم ملی در آخرین فرصت فیفادی بازی تدارکاتی انجام می‌دهد ما هم مجبور شدیم بازی را دوم آذرماه برگزار کنیم. به این شکل خواستیم از اعتراض‌ها کم کنیم.

تاج همچنین درباره وضعیت مهرداد پولادی که به خاطر مشکلات خدمتی این بار به تیم ملی دعوت نشد، گفت: اگر پولادی می‌خواهد داخل کشور بازی کند باید به سربازی برود و با حضور در یکی از تیم‌های نظامی وضعیت خدمتی‌اش را مشخص کند. او برای بازی در تیم ملی هم نیاز به اجرای قوانین دارد و باید به خدمت سربازی برود.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها