محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در نامه‌ای به رییس‌جمهور نوشت: استقبال مناسب بین‌المللی از دولت، فرصت ارزشمندی برای یک اقدام جهانی را فراهم ساخته و مناسب‌ترین اقدام بین‌المللی در شرایط فعلی، خلع سلاح هسته‌ای اسرائیل جنایتکار است.
کد خبر: ۷۰۱۰۵۴
نامه محسن رضایی به روحانی

در نامه رضایی آمده است: شرایط بین‌المللی و افکار عمومی جهانیان به‌گونه‌ای است که بسیاری از دولت‌ها و ملت‌ها با این حرکت اصولی و انساندوستانه، همراه خواهند شد.

حمایت مخاطبان صدای آمریکا از مسلح کردن کرانه باختری

برنامه افق صدای آمریکا در رابطه با سخنان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مبنی بر ضرورت مسلح شدن کرانه باختری، یک نظرسنجی را در صفحه فیسبوک خود قرار داد.

براساس نظرسنجی به عمل آمده، ۶۵ درصد کاربران فیسبوک برنامه افق در پاسخ به این پرسش که «مسلح کردن کرانه باختری، آن‌طور که رهبر ایران می‌گوید، مشکل فلسطینیان را حل یا پیچیده‌تر می‌کند؟» گزینه حل شدن را انتخاب کردند.

جوابیه شهرداری تهران به وزارت کار درباره تفکیک جنسیتی

شهرداری تهران در واکنش به نامه قائم مقام وزارت تعاون، کار و رفاه در امور بین‌الملل جوابیه‌ای منتشر کرد.

در این جوابیه با تاکید بر این‌که شهرداری تهران هیچ‌گونه دستورا‌لعمل یا بخشنامه‌ای مبنی بر تفکیک جنسیتی و امثال آن درخصوص نیروی انسانی نداشته و ندارد، آمده است: جای این پرسش باقی است که چگونه یک مسئول ارشد در وزارت کار با نامه‌نگاری درخواست ارسال بخشنامه‌ای که وجود خارجی هم ندارد را می‌کند و این‌گونه به عامل رسانه‌های بیگانه تبدیل می‌شود.

برگزاری دادگاه مهدی هاشمی

دادگاه مهدی هاشمی، طبق اعلام قبلی سخنگوی قوه قضاییه، امروز در دادگاه انقلاب تهران و به ریاست قاضی مقیسه برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، اولین جلسه دادگاه مهدی هاشمی، پانزدهم اردیبهشت سال قبل برگزار شد اما به دلیل وجود برخی نواقص و ایرادات، این پرونده برای تکمیل به دادسرا بازگردانده شد.

درخواست دفتر احمدی‌نژاد از رییس بانک مرکزی

دفتر محمود احمدی‌نژاد در نامه‌ای به رییس کل بانک مرکزی در واکنش به برخی ادعاها مبنی بر حضور نزدیکان رییس جمهور پیشین در فهرست بدهکاران کلان بانکی نوشت: برای تنویر افکار عمومی، تقاضا دارد نسبت به اعلام و انتشار رسمی و عمومی تمامی اطلاعات درخصوص هر نوع درخواست، مبلغ، تاریخ و بانک‌های مرتبط در پرداخت هر گونه تسهیلات به آقای دکتر احمدی‌نژاد و اطرافیان ایشان، دستور لازم صادر و اقدام مناسب معمول فرمایید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها