انتقالی که با وساطت خبرنگار سابق ورزشی صورت پذیرفت

قلعه نویی از استقلال جدا شد!

فولاد به استقلال هم نه نگفت

3 امتیاز ارزشمند به نام تیم قلعه نویی

فولاد صدرنشین که پیش از این به سپاهان و پرسپولیس باخته بود ، به استقلال نیز باخت تا شاگردان امیر قلعه نویی صاحب 3 امتیاز ارزشمند شده و دو پله در جدول رده بندی صعود کنند .
کد خبر: ۶۰۹۳۱۳
3 امتیاز ارزشمند به نام تیم قلعه نویی

به گزارش سایت جام جم ورزشی ، در این بازی که در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر برگزار شد ، شاگردان حسین فرکی با وجود تن دادن به این باخت ، همچنان با 26 امتیاز در صدر جدول باقی ماندند تا بلکه پرسپولیسی ها در صورت پیروزی در بازی یکشنبه شان برابر راه آهن تهران ، صدرنشینی را از تیم جنوبی بگیرند .
استقلال با این پیروزی 19 امتیازی شد و از رده هشتم با رده ششم جدول رده بندی صعود کرد . تیم امیر قلعه نویی که در نیمه نخست با گل های جواد نکونام ( 18 پنالتی ) و آندو تیموریان در وقت های اضافی این نیمه راهی رختکن شده بودند ، در نیمه دوم به خوبی با یک دفاع چند لایه از گل های برتری خود حفظ و حراست کردند تا 3 امتیاز با ارزش را از آن خود کنند . هر چند که در این بازی اسماعیل شریفات بارها با فرار های سرعتی خوب خود دفاع استقلال را به زحمت انداخت ، اما نبود تمام کننده ای چون فریرا در پیشانی خط حمله فولاد ، حسابی در این بازی به چشم آمد تا تیم فرکی با وجود تمام شایستگی هایش به شکستی دیگر تن بدهد .
با پیروزی استقلال ، پرسپولیس این فرصت را خواهد داشت که در صورت پیروزی بر راه آهن تهران ، صدرنشینی را از چنگ فولاد خوزستان خارج کرده و خود را پس از هفته ها و ماهها در صدر جدول لیگ برتر ببیند .
در پایان بازی استقلال و فولاد ، اندو تیوریان که در ثانیه های پایانی نیمه اول با شوتی سنگین و زیبا ، دروازه فولاد را گشود ، بعنوان فنی ترین بازیکن زمین انتخاب شد .  
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها