سایت باشگاه تراکتورسازی

رویاهای تراکتور سازی

با منطقی خواندن حرف های کروش

جلالی: او نباید بقیه را تحقیر کند

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی از کارلوس کروش به دلیل صحبت‌هایش تمجید ، اما از او به دلیل نحوه بیان آن حرف‌ها انتقاد کرد.
کد خبر: ۵۸۳۹۲۲
جلالی: او نباید بقیه را تحقیر کند


مجید جلالی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره صحبت‌های کارلوس کروش درباره برنامه‌ریزی سازمان لیگ‌، اظهار کرد: این که کروش دغدغه‌ تیم ملی دارد و برای جام جهانی برنامه می‌دهد کار درستی است و فاکتور خوبی برای یک مربی است، اما این که بقیه جهات فوتبال یک کشور را تحقیر کنیم، پذیرفتنی نیست.

وی ادامه داد: صحبت‌های کروش و خواسته‌های او راه حل دارد، ولی راهش این نیست که در رسانه‌ها یکدیگر را تحقیر کنیم. راه حل ماجرا این است که باشگاه‌ها را متقاعد کنیم که هر چهار یا پنج روز بازی کنند. در آن صورت هم تیم ملی اردوهایش را برگزار می‌کند و هم باشگاه‌ها به کار خود می‌رسند.

جلالی در ادامه درباره درخواست کروش مبنی بر اینکه پس از اتمام لیگ در اختیار تیم ملی قرار گیرند، گفت: اجرای این مساله یعنی نماینده‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا در دو هفته‌ آخر مسابقات ملی‌پوشان خود را نخواهند داشت. این کار بسیار سخت است، چون لیگ قهرمانان آسیا هم بعد بین‌المللی دارد. باشگاه‌ها هزینه‌های زیادی می‌کنند که در آسیا نتیجه‌ بگیرند. توقع زیادی است که از آنها بخواهیم بازیکنان اصلی‌شان را نداشته باشند.

جلالی همچنین گفت: راه حل این مشکل این است که فدراسیون فوتبال ایران با تعامل با فدراسیون کشورهای صعود کرده به جام جهانی از AFC بخواهند که مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را زودتر شروع کنند. مطمئنا AFC هم در سال منتهی به جام جهانی این مساله را می پذیرد.

وی در ادامه بار دیگر بر لزوم متقاعد کردن باشگاه‌ها برای انجام بازی در هر پنج روز، تاکید کرد: اگر این اتفاق بیفتد هم می‌توانیم لیگ را برگزار کنیم و هم جام حذفی را قبل از اتمام لیگ به پایان برسانیم. باشگاه‌ها باید بدانند که وارد سطح حرفه‌ای شده‌اند و باید به مسائل حرفه‌ای نگاه کنند. در این صورت دیگر مساله به تعویق افتادن چهار بازی استقلال هم که کارلوس کی‌روش به آن اشاره کرده پیش نمی‌آید.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در ادامه، اظهار کرد: حرف‌های کروش منطقی است، اما نحوه بیان آنها درست نیست. این که کی‌روش بگوید برنامه لیگ را راننده سازمان لیگ نوشته، تحقیر کردن است. می‌توانیم بدون این که یکدیگر را تحقیر کنیم برنامه‌ها را پیش ببریم.

جلالی درباره آخرین وضعیت کریم انصاری فرد هم گفت: هنوز برخی مسائل برایم مبهم است و تا وقتی مطمئن نشوم نمی‌توانم درباره آنها حرف بزنم.

وی درباره نارضایتی‌اش از عملکرد علی کریمی در بازی نخست تیمش هم، گفت: در آن بازی همه تیم نتوانستند خوب بازی کنند. ما تمرین‌های سنگینی را پشت سر گذاشتیم تا در لیگ قهرمانان آسیا سربلند باشیم و در لیگ برتر هم تیم بزرگی باشیم. هنوز تمرین‌های سنگین روی بازیکنان باقی است، ولی به زودی از این حالت خارج می‌شویم. هر چند تمرین‌های سنگین ادامه خواهند داشت.

جلالی در پایان درباره دیدار دوم تیمش در فصل سیزدهم لیگ برتر فوتبال که شهرآورد تبریز هم هست، گفت: پس از بازی اول سعی کردیم که مشکلات آن بازی را تجزیه و تحلیل کنیم. در روزهای گذشته تمرکزمان را روی دو موضوع گذاشته‌ایم. اول تقویت قوای جسمی بازیکنان و دوم پاک کردن ذهنیت آنها از باخت برابر پرسپولیس.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها