فردا برای تولدی دوباره آماده می‌شویم، تولدی که چشم‌اندازی زیبا و پرامید از آینده ترسیم می‌کند. آماده می‌شویم برای به نمایش گذاشتن همت بلند برای اعتلای نام بلند ایران اسلامی.
کد خبر: ۵۷۰۷۵۷
تولدی دوباره

آماده تجلی روز وحدت و همدلی می‌شویم. برای روزی که تلألو خورشید حضور ما چشمان خیره دشمنان را بی‌فروغ‌تر از همیشه خواهد کرد.

فردا تولد دوباره ما، نمایش عزم، رشد، استقامت، هوشیاری و شجاعت و پایبندی ملت ایران به نظام مردمسالاری دینی است.

فردا من و تو دوباره متولد خواهیم شد وقتی دست در دست هم، تکیه بر شانه‌های یکدیگر، در صفوفی به هم پیوسته، با قامتی استوار می‌ایستیم و جلوه‌های زیبای همدلی را به نمایش می‌گذاریم.

ما به امید فردایی که زود خواهد آمد، زنده مانده‌ایم تا در بهار تولد خویش عطر حضورمان را جشن بگیریم. جشن تولد ما، حماسه‌ای خواهد شد در حیات و بالندگی ما، به عظمت اقیانوس‌ها و امواج خروشان دریاها، به پایداری کوه‌ها اندیشه خواهیم کرد تا دشت‌های پهناور سرزمین وجود همه آزادیخواهان پذیره‌نویس زایش و رویش نشاط و شادابی در کویر زندگی باشد.

جشن تولد ما، خروش حماسه‌ای جاوید بر تارک تاریخ خواهد بود، حماسه‌ای با دریای جوشان اقتدار، با اقیانوس بیکران آوردگاه رویارویی با دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی.

تولد دوباره ما، حضور ما پای صندوق‌های رای خواهد بود. حماسه حضور ما، زیباترین حماسه دنیا خواهد شد چرا که هر ایرانی همواره نماد حماسه‌های جاوید در هر دوران بوده است.

انتخابات فردا، مهم‌ترین صحنه حضور مقتدرانه آحاد مردم آگاه و وظیفه‌شناس در نمایش اقتدار ملی و خلق حماسه سیاسی در سایه آفتاب درخشان انقلاب خواهد بود.

محمد خامه‌یار - جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها