معاون عملیات سازمان آتش نشانی تهران گفت‌: آتش‌نشانان تهران در روز طبیعت (سیزدهم فروردین) با استقرار بیش از362 تیم عملیاتی موقت و سیار در نقاط مختلف کلانشهر تهران آماده ارائه خدمات ایمنی به شهروندان هستند.
کد خبر: ۵۵۱۲۲۳
آماده باش آتش‌نشانان در روز طبیعت

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از سازمان آتش نشانی، فتح‌الله تیموری درباره آماده باش آتش‌نشان‌ها در روز طبیعت اظهار داشت: سازمان آتش‌نشانی تهران به منظور افزایش ضریب ایمنی و ارائه خدمات ایمنی مطلوب و به موقع به شهروندان در روز سیزدهم فروردین علاوه بر آماده باش 100 ایستگاه آتش نشانی، در نقاط مختلف شهر در بیش از 362 نقطه اصلی و مهم نیز پایگاه‌های موقت و سیار مستقر خواهد کرد.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، آتش نشانان تهران در این دو روز با در اختیار داشتن تجهیزات ایمنی و 155 دستگاه خودروی سنگین و سبک و 107 دستگاه موتورسیکلت آتش نشانی و نجات همچون همیشه آماده خدمت به شهروندان هستند.

تیموری خاطرنشان کرد: در روز طبیعت (13 فرودین) سازمان آتش نشانی تهران با استقرار 362 تیم عملیاتی موقت و سیار در میادین، مراکز مهم شهر، خیابان‌ها و تقاطع‌های اصلی، پارک‌ها، بزرگراه‌ها و دیگر مناطق شهری از جمله مراکز فرهنگی و تفریحی، محدوده کلانشهر تهران را در پوشش ایمنی خود دارد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تصریح کرد: علاوه بر این، ایستگاه‌های آتش نشانی مناطق مختلف تهران در این روز نیز همچون روزهای دیگر سال فعالیت‌ها و برنامه‌های عادی خود را انجام می‌دهند و آتش نشانان حاضر در این ایستگاه‌ها برای اجرای عملیات امداد و نجات در صحنه حوادث احتمالی آمادگی کامل دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها