وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

واگذاری 10 هزار مسکن مهر در هشتگرد

مسکن مهر استان سمنان دارای 85 درصد پیشرفت فیزیکی است که با هماهنگی های لازم شاهد موفقیت بیشتردر زمینه واگذاری باقیمانده واحدهای مذکور خواهیم بود.
کد خبر: ۵۵۰۰۱۸
پیشرفت 85 درصدی مسکن مهر استان سمنان

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل مسکن و شهرسازی استان سمنان، مدیر کل مسکن و شهرسازی استان سمنان در بازدید از پروژه های در دست اجرای این اداره کل، گفت: در استان سمنان افزون بر 33هزار واحد مسکن مهر در دست اجراست که این پروژه ها شامل تعاونی ها (سنتی)، قراردادهای سه جانبه (صنعتی) و نیمه صنعتی و پروژه های خود مالک است.

وی افزود: مسکن مهر استان سمنان دارای 85 درصد پیشرفت فیزیکی است که اگر دستگاههای اجرایی که کار ارائه خدمات را بعهده دارند به موقع نسبت به واگذاری انشعابات واحدهای باقیمانده اقدام کنند، انشاءالله تا پایان دولت دهم کلیه پروژه های مسکن مهر به بهره برداری خواهد رسید.

اسماعیل صادقی تنها راه تسریع در اجرای پروژه های مسکن مهر را همکاری و همدلی تمامی دستگاه های اجرایی مرتبط دراین حوزه دانست و اظهارداشت: از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات در زمینه اجرای پروژه های مسکن مهر و تحویل به موقع واحدها به صاحبان آنها دریغ نخواهیم کرد.

صادقی ساخت تعداد11 مدرسه و 13 مسجد و 5 کلانتری را در سایت مسکن مهربرشمرد و افزود: تعدادی واحد تجاری واگذار گردیده و تعدادی نیز درحال ساخت و بهره برداری است.

شایان ذکر است؛ در استان سمنان تاکنون بیش از 19هزار واحد مسکونی در قالب طرح مهر و در دو مرحله به بهره برداری رسیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها