رد شایعات برخی رسانه‌ها

برنامه مردان آهنین متوقف نمی شود

پس از به وجود آمدن شایعاتی مبنی بر برگزار نشدن مسابقات مردان آهنین رییس جدید کمیته قویترین مردان اعلام کرد که این مسابقات قطعا برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۳۹۴۸۳

به گزارش ایسنا  پس از تغییر و تحولاتی که حدود یک ماه پیش در راس کمیته قویترین مردان در فدراسیون پرورش اندام و بدنسازی رخ داد وکاظمی آشتیانی سرپرست فدراسیون، فرامرز خودنگاه را که سالها در این کمیته فعالیت می کرد تغییر داد و مهدی مختاری را جایگزین کرد، شایعاتی مطرح شد که مسابقات مردان آهنین امسال برگزار نخواهد شد اما رییس جدید کمیته قویترین مردان با قاطعیت گفت که مسابقات مردان آهنین امسال برگزار خواهد شد.

مهدی مختاری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) اظهار کرد: دوره جدید مسابقات مردان آهنین از 10 تا 20 اسفند ماه در جزیره کیش برگزار خواهد شد که با قطعیت می گویم طبق هماهنگی های لازم این مسابقات برگزار خواهد شد. علی رغم شایعاتی که در مورد برگزار نشدن این رقابتها مطرح بود این مسابقات 100 درصد برگزار خواهد شد.

وی افزود: امسال رویکرد فرهنگی را دربرگزاری مسابقات مدنظر خواهیم داشت و بنا داریم در مراسم توزیع مدال کار اهدای مدالها را خانواده شهدا انجام دهند.

رییس کمیته قویترین مردان با تاکید بر اینکه این کمیته قصد دارد انحصاری برگزار شدن مسابقات قویترین مردان در گذشته را از این حالت خارج کند گفت: قبلا بیشتر کارها را یک نفر انجام می داد و کمیته های دیگری مانند فرهنگی، انضباطی و دیگر کمیته فعالیت نداشت اما ما قصد داریم این نحوه برگزاری را تغییر دهیم. در این دوره نقش داور وسط که فرامرز خودنگاه در سالهای گذشته زحمت آن را می کشید دیگر وجود ندارد و کمیته داوران به این‌گونه مسایل رسیدگی می کند. از پیشکسوتان قدیمی دعوت کرده‌ایم تا براساس توانمندی که دارند در بخش های مختلف به ما کمک کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از فرامرز خودنگاه بازهم در برگزاری مسابقات مردان آهنین استفاده خواهد کرد؟ ادامه داد:او از دوستان صمیمی من است و با هم نان و نمک خورده ایم و احترامش بر من واجب است.برای این دوره از مسابقات حتما از او دعوت خواهم کرد و به عنوان میهمان ویژه در مراسم اهدای مدال حضور خواهد داشت. از آقای خودنگاه دعوت می کنم و با او تماس خواهم گرفت تا در این مسابقات حضور داشته باشد. او 10-12 سال برای جا انداختن این ورزش زحمت کشیده و حق زیادی بر گردن ما دارد.

مختاری گفت: هر جا که خودنگاه بخواهد و خودش اراده کند از او استفاده خواهیم کرد. او تجربه بسیار گرانبهایی دارد و باید ازاین تجربه استفاده کنیم.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها