مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: تیم عملیاتی امداد و نجات کوهستان شهرستان لردگان پس از سه ساعت تلاش موفق به یافتن بانوی ۶۰ ساله در ارتفاعات گلوار شدند. 
کد خبر: ۱۴۴۰۵۵۹

 

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری ایرنا  مسعود مثنوی روز جمعه افزود: ساعت ۱۲:۱۵ امروز خبری مبنی بر مفقود شدن بانوی ۶۰ ساله در ارتفاعات گلوار شهرستان لردگان دریافت و تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات‌ کوهستان شهرستان لردگان به محل حادثه اعزام شد.

 

وی بیان کرد: امدادگران پس از طی مسافت ۳۵ کیلومتری برای دسترسی به مصدوم و پس از سه ساعت تلاش، جست و جو و یافتن بانوی ۶۰ ساله، او را به علت سرمازدگی به نیروهای اورژانس تحویل دادند.

 

تصادف رانندگی در محور گوشکی فلارد یک کشته داشت

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: همچنین بر اثر برخورد پژو ۴۰۵ با نیسان سه نفر مصدوم شدند و یک نفر جان باخت.

 

مثنوی افزود: تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات سه راه گوشکی به محل حادثه اعزام شد و با انجام اقدامات پیش بیمارستانی و کمک های اولیه، مصدومان را به مرکز درمانی منتقل کردند و فرد جان باخته را به مراجع انتظامی تحویل دادند.

 

انحراف پژو در گردنه چری سه مصدوم بر جای گذاشت

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: بر اثر انحراف خودرو سواری پژو ۴۰۵ از جاده و سقوط به دره در گردنه چری پنج حادثه دیده و سه مصدوم بر جای گذاشت.

 

وی افزود: سه مصدوم این حادثه به درمانگاه شهر صمصامی منتقل شدند.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها