برگزاری انتخابات معتمدین هیات اجرایی مرکز حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به صورت تمام مکانیزه برای اولین بار در کشور.
کد خبر: ۱۴۲۵۷۱۴

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی فرمانداری تهران، احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار مرکز حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در جلسه انتخاب اعضای اصلی و علی البدل هیات اجرایی تهران، بیان داشت: با هماهنگی های صورت گرفته، برای اولین بار در کشور انتخاب اعضای هیات اجرایی در تهران بصورت تمام مکانیزه برگزار شد.
قیومی افزود: هدف نهایی ما در این دوره، برگزاری انتخابات بصورت مکانیزه در تهران می باشد، لذا همکاری و هماهنگی همه دستگاههای اجرایی در این زمینه ضروری است.
وی گفت: سلامت و صحت در برگزاری انتخابات مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده، لذا برای ما نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است، به همین جهت برگزاری انتخابات بصورت مکانیزه گامی مهم در راستای تحقق تاکیدات ایشان خواهد بود.
معاون استاندار و فرماندار تهران اضافه کرد: شهر تهران با وسعت زیاد و با وجود چند میلیون نفر واجد شرایط، وضعیت متفاوتی را با سایر حوزه های انتخابیه در کشور دارد، لذا برگزاری انتخابات به صورت مکانیزه جدای از صرف جویی در هزینه های سنگین و پیشگیری از فرسایشی شدن امور و خستگی عوامل اجرایی، می‌تواند اقدام موثری جهت کاهش ضریب خطای انسانی در روند اخذ رای و شمارش آرا باشد.
گفتنی است در این نشست، معتمدین تهران و اعضای منتخب هیات اجرایی از برگزاری انتخابات بصورت تمام مکانیزه استقبال و آمادگی خود را در این زمینه ابراز کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها