مدیرکل بهزیستی استان کرمان:

1800زوج نابارور متقاضی فرزندخواندگی هستند

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در البرز و غرب استان تهران

زوج‌های نابارور دیگر در حسرت بچه نمی‌مانند

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در البرز و غرب استان تهران از ورود ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای هزینه درمان زوج‌های نابارور البرزی خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۹۳۳۴
به گزارش جام جم آنلاین البرز، پورسلیمانی، با اشاره به این که ستاد اجرایی فرمان امام هزینه درمان زوج‌های نابارور البرزی را می‌پردازد، گفت: زوج‌های البرزی که قادر به تامین مخارج درمان خود به منظور فرزندآوری نیستند (دهک‌های یکم تا پنجم) می‌توانند از طریق سامانه www.۱۵۴۲.ir بنیاد ۱۵خرداد نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام و از خدمات این بنیاد به منظور درمان خود استفاده کنند.
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان البرز و غرب استان تهران افزود: با توجه به کاهش نرخ فرزندآوری در کشور و با عنایت به منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی مبنی بر کمک و مشارکت همه دستگاه‌ها در جهت افزایش نرخ فرزندآوری، این ستاد مانند سایر فعالیت‌های اجتماعی خود، به این مقوله ورود کرده و ان شاءالله بتوانیم در این حوزه منشاء خیر و اثر باشیم.
پورسلیمانی گفت: بنیاد ۱۵ خرداد یکی از مجموعه‌های تابعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) می‌باشد که در کنار بنیاد برکت و بنیاد احسان در جهت محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان در نقاط محروم مشغول به فعالیت  است
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها