بررسی نامه به ترامپ در گفتگوی جام جم آنلاین با دبیر بنیاد هابیلیان:

نامه نگاری به ترامپ یک شوی تبلیغاتی است/ منافقین ابزاری محدود در دستان سرویسهای جاسوسی

غفوری فرد در گفتگو با جام جم آنلاین:

کارنامه ضد انقلاب مملو از جنایت و خیانت است

یک فعال سیاسی اصولگرا اقدام برخی عوامل ضدانقلاب در نامه نگاری با ترامپ و تلاش برای دیدار با او علیه ایران را خائنانه توصیف کرد.
کد خبر: ۹۸۳۳۰۷
کارنامه ضد انقلاب مملو از جنایت و خیانت است

«حسن غفوری فرد» در گفتگو با جام جم آنلاین،‌افزود: بطور کلی منافقین سابقه طولانی جنایت و خیانت علیه مردم ایران را در کارنامه سیاه خود به یدک می‎کشند و اقدام اخیر آنها با فجایعی که در گذشته در کشورمان به بار آوردند قابل مقایسه نیست.

وی در ادامه می‎افزاید: گروهک تروریستی نفاق در طول جنگ هشت ساله رسما با صدام دیکتاتور سابق عراق همکاری کرده و سرکرده آنها (رجوی) در ملاقاتهای خود با رژیم بعث عراق، دائما در حال طراحی توطئه بر ضد آزادگان و رزمندگان ایرانی بود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در تشریح یکی از مصادیق دشمنی این عناصر می شد: اوج خیانت این مزدوران امپریالیسم در عملیات مرصاد که منجر به شکست توطئه منافقان شد ( همکاری منافقین خلق در تجاوز ارتش بعث به ایران در عملیاتی موسوم به فروغ جاویدان) در اواخر دهه شصت کاملا آشکار شد.

غفوری فرد، نامه نگاری این عناصر را در امتداد سالها دشمنی آنها با مردم و ملت ایران بشمار آورده و اظهار داشت: حال که دست این گونه افراد از کشور کوتاه شده برای ادامه حیات کثیف خویش سعی در مطرح کردن دوباره خود در رسانه‎ها دارند، لیکن واقعیت آن است که تاریخ مصرف این جماعت سالهاست پایان یافته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
خانواده قربانی ترور
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۷
۰
۰
مرگ بر تمامی وطن فروشان چه آنهایی كه در خارجند و چه انهایی كه در داخل هنوز هم خواب امریكا را میبینند

نیازمندی ها