ماموریت ناکام برای تشنج در تشییع پیکر هاشمی

یکی از عوامل اصلی منافقین در اصفهان دستگیر شد

بررسی نامه به ترامپ در گفتگوی جام جم آنلاین با دبیر بنیاد هابیلیان:

نامه نگاری به ترامپ یک شوی تبلیغاتی است/ منافقین ابزاری محدود در دستان سرویسهای جاسوسی

تعدادی افراد از گروهک تروریستی منافقین با نامه نگاری با دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا خواستار تشدید تحریم ها علیه ایران شدند.
کد خبر: ۹۸۲۹۲۹
نامه نگاری به ترامپ یک شوی تبلیغاتی است/ منافقین ابزاری محدود در دستان سرویسهای جاسوسی

در بررسی این موضوع "سید محمد جواد هاشمی نژاد" حرکت اخیر شبکه نفاق را راستای اقدامات ضد ایرانی آنها در گذشته دانست و به جام جم آنلاین گفت: قطعا این گونه تلاشهای بیهوده، با حمایت سازمانهای جاسوسی – اطلاعاتی همچون موساد صورت گرفته تا به زعم غلط خود به مردم کشورمان ضربه وارد کنند.

وی در ادامه افزود: گروه‎های تروریستی منافق سرخورده از سرنوشت شوم خویش، سعی دارند با بهره گیری از فضاهایی مانند کنگره آمریکا که متأثر از لابی صهیونیستی است در سایه تحریمها آشوب و ناآرامی را به مرزهای کشور بازگردانند.

وی نامه مذکور را نماد بارز ورشکستگی منافقین و نیروهای معاند انقلاب اسلامی خواند و گفت: جمهوری اسلامی در حال حاضر در چنان موضع ضعفی قرار نگرفته که بحثهای تکراری همچون تحریم، شرایط بازگشت پذیری به کشور را داشته باشد.

این کارشناس مسایل منافقین تصریح کرد: امروز تمامی کارشناسان نظامی و غیر نظامی و نیز قاطبه استراتژیستهای آمریکایی نسبت به قدرت جمهوری اسلامی در منطقه اذعان داشته و مقامات خود را از نزدیکی نظامی با ایران منع می کنند، از این رو مقوله تحریمها هم در همین محور تعریف می‎شود.

وی خاطر نشان کرد: وقتی دست دشمنان از تهدید نظامی و تحریها کوتاه می شود، به ناچار به ابزار محدودی بنام منافقین رو ‎آورده و جالب است که شاهدیم دولتی نظیر عربستان سعودی هم که در برابر ایران توان رویارویی ندارد بر مهره سوخته منافقین چنگ می‎اندازد.

هاشمی نژاد در جواب خبرنگار جام جم آنلاین مبنی بر این پرسش که، مستقل از سیاستهای خصمانه کاخ سفید آیا این نامه می‎تواند در راهبردهای دولت ترامپ در مواجهه با کشورمان اثر گذار باشد، اظهار داشت: اعتقاد دارم بحث نامه نگاری چندان مطرح نیست. در واقع همکاری مستمر گروهک منافقین با سرویسهای جاسوسی سیا و موساد علیه ایران مهم و به وضوح آشکار است.

وی اضافه کرد: بطور نمونه بر طبق اظهارات خود مقامات آمریکا، در عملیات ترور دانشمندان هسته‎ای، این اقدام کور در همکاری با اعضای منافقین انجام شده است.

دبیر کل هابیلیان در مجموع نامه نگاری مضحک شبکه نفاق به رییس جمهور منتخب ایالات متحده را نوعی مانور تبلیغاتی – رسانه‎ای غرب ارزیابی نمود و نقش آن را در سیاست خارجی واشنگتن بی‎تأثیر دانست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها