رئیس‌جمهور سوریه با بیان این که فعلا نمی توان قضاوتی دربارۀ مواضع ترامپ دربارۀ سوریه داشت، تأکید کرد که اگر او به جنگ تروریسم رود، مانند بسیاری دیگر از کشورها، می تواند هم پیمان سوریه شود.
کد خبر: ۹۶۹۲۵۳
اسد: ترامپ می‌تواند هم پیمان سوریه باشد

به گزارش جام جم آنلاین از العالم، بشار اسد در مصاحبه با تلویزیون پرتغال دربارۀ پیش بینی اش از رفتار ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا، گفت: «نمی توانیم پیش بینی چندانی داشته باشیم؛ زیرا ادارۀ دولت آمریکا تنها در دست رئیس جمهور نیست، بلکه نیروهای گوناگونی در دولت آمریکا تأثیر گذارند».

اسد با اشاره به اینکه باید رئیس جمهور جدید مسئولیتش را بر عهده به گیرد، آنگاه پس از دو ما عملکردش را بنگریم، گفت: «امیدواریم دولت آمریکا بی طرف و به قوانین بین المللی پایبند باشد. امیدواریم این کشور در امور دیگر کشورها دخالت نکند و از حمایت تروریست ها در سوریه دست بردارد».

رئیس جمهور سوریه فزود: «ما در موضوع قضاوت دربارۀ ترامپ بسیار محتاط هستیم، به ویژه اینکه او قبلا هیچ منصب سیاسی نداشته است. به همین دلیل نمی توانیم چیزی دربارۀ او بگوییم».

با وجود این، اسد تأکید کرد که اگر ترامپ به جنگ تروریسم برود، به شکل طبیعی، به همپیمانی برای سوریه تبدیل می شود، مانند ایران و روسیه و بسیاری کشورهای دیگر که می خواهند تروریسم شکست بخورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
نوذر
-
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
۰
۰
اگر اینجوری شود كه ترامپ را همه ماچ میكنند میگذارند رو سرشون!!!!!!!!
علی تهرانی
-
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
۰
۰
باسلام:در یك گزارش قبلی آقای بشار اسد اعلام كرده بود كه من وقتم را با حرفهای كلینتون وترامپ تلف نكردم .الان میگوید ترامپ میتواند هم پیمان سوریه باشد.وقتی شما نمیدانید آقای ترامپ چه موضعی نسبت به شما دارد چرا چنین استدلالی میكنید؟؟؟!!!!واقعا جای تعجب دارد.
روح الله
-
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
۰
۰
اقای بشار اسد امریكا سراسر شغالكده است و فرقی نمیكنه كه كی رئیس باشه /// فقط باید مقاومت كنی تا پیروز بشی و كشورهای مقاومت یكی بشن و یكدست تا امریكای پلشت رو نابود كنیم
علی تهرانی
-
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
باسلام:اینكه هی history خودت را پاك كنی وبه خودت امتیاز بدهی كه صحیح نیست .سعی كن توهین نكنی .امام خمینی فرمودند ما با مردم آمریكا دشمن نیستیم با دولتمردان آمریكا مشكل داریم.شما بیشتر از امام خمینی می فهمید؟؟؟!!!!!!

نیازمندی ها