تصادفی در بلوار کشاورز تهران رخ می‌دهد، بطوریکه هیچ کدام از خودروها نیز با یکدیگر برخوردی ندارند ولی هر دو خودرو آسیب می‌بینند.
کد خبر: ۹۵۴۹۲۰
تصادفی عجیب در تهران +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، هنگام رانندگی پشت موتور هستی که یکباره صدایی کشیده و خش دار موجی از نگاه‌ها را به خود جلب می‌کند. وقتی سر بر می‌گردانی لاستیکی را جلوتر از خودرواش می‌بینی که به سرعت با فاصله از جای اصلی خود در هوا معلق است و پس از طی کردن مسافتی با شدت به گلگیر یک خودروی 206 در فاصله‌ای 100 متری برخورد می‌کند و خودرو دچار آسیب می‌شود.

وقتی عابران و رانندگان دیگر با چشمان بهت زده بیشتر دقت می‌کنند متوجه جدا شدن لاستیک خودروی تاکسی سبز رنگی می‌شوند که با داشتن مسافر دچار جدا شدن لاستیک شده و لاستیک رها شده نیز با عبور از خودروهای دیگر به یک اتومبیل 206 برخورد و گلگیر را دچار صدمه می‌کند.

راننده 206 که از رانندگان دیگر بهت زده‌تر است، طی صحبت با راننده تاکسی سبز به مانند اینکه تصادف واقعی رخ داده است از او مطالبه بیمه و خسارت می‌کند، عابران و رانندگان نیز با ابرو کشیدن و تعجب از این حادثه، نظارگر تصادف عجیب هستند و هر کدام نظر کارشناسی خود را می‌دهند «احتمالاً پیچ‌های چرخ جلو محکم نبوده» «فکر کنم سیبک شکسته».

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
درهم
-
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
۰
۰
هیچ چیزی در تهران عجیب نیست !
رسول
-
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
۰
۰
بیچاره راننده تاكسی ها درآمد ندارند .سرو وضعشان رو ببینید .لباس دست دوم این وآن رو برا خودشان و بچه هایشان از فامیل یا دوست میگیرند یا از تاناكورا .پس جایی واسه صافكاری ونقاشی بدنه ماشینشان یا برسی فنی خودرویشان نمیماند.به زور خرج مایهتاجشان را فراهم كنند یا قسط وامشان كه اونم از سر نداری گرفتند تا به زخمی بزنند.یا كرایه خانه شان را جفت وجور كنند. دیگه چیزی تهش نمیمونه مططططططططططمئن باشید.. پس این اتفاق عجیب نیست داداش گلم. من باهشون بودم و تو آژانس كار كردم7سال.اون زمان دانشجو بودم و نون پدرومادرمو میخوردم و مجرد بودم و خرجی نداشتم .وخرج دانشگاهمو میدادم. ولی بقیه با من فرق داشتند و خرج زندگی میدادند.
هادی
-
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
۰
۰
سیبك پراید ما هم شكست 120 درجه با ماشین بدون چرخ چرخیدیم خدا رحم كرد آدم یا ماشین دیگه‎ای تو مسیر نبود. صنعت خودروسازی این مملكتو باید جمع كنن به جاش تعرفه واردات خودرو رو صفر كنن مردم ماشین درست حسابی سوار شن این آتاشغالا چیه تحویل مردم میدن سمند و پراید و 206 و 405 چهره شهر رو خراب كردن!!!!!!!!!!!!
mehdi
-
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
۰
۰
اینهم یك نمونه دیگه از خودرو داخلی حالا بگین بخرید از تولید داخلی حمایت كنید اگر كسی كشته میشد كه جواب میداد

نیازمندی ها