سرمربی پرسپولیس پس از برتری تیمش مقابل سپاهان در اصفهان، پاسخگوی سوال خبرنگاران شد.
کد خبر: ۹۴۷۷۷۶
برانکو: بازی در سطح دیدارهای اروپایی بود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم ، برانکو ایوانکویچ گفت: قبل از هر چیز تسلیت می‌گویم بابت درگذشت بهمن گلبارنژاد ورزشکار پارالمپیکی ایران و همچنین پیشکسوت باشگاه پرسپولیس و یک کمک داور فوتبال. باید بگویم که امروز فوتبال زیباتر از آنچه قرار بود را ارائه داد و در یک فضای بسیار عالی که هم هواداران و هم طرفداران سپاهان برای ساختنش تلاش کردند را دیدیم. هر دو طرف 90 دقیقه تیم های خود را تشویق کردند و با هر حرکت زیبایی، صدای تشویق بالا رفت.

وی ادامه داد: از هواداران خودمان تشکر می‌کنم که با کیفیت بالایی، سکوها را پرکردند. بازیکنان هر دو تیم حداکثر توان خود را گذاشتند. بازی ریتم بالایی داشت. فکر می‌کنم همه از بازی لذت بردند و به جرات می‌توانم بگویم این بازی در سطح دیدارهای اروپایی بود.

برانکو تصریح کرد: بیشترین تبریک را به بازیکنان خودمان می‌گویم که بالاترین انگیزه را داشتند و با رفتاری قهرمانانه می‌خواستند بازی را ببرند. طبیعی است که بزرگترین جایزه را هم آنها و هم هواداران‌مان کسب کردند. فکر می‌کنم بعد از 13 سال پیروزی را در خانه سپاهان به دست آوردیم و همه می دانند چه رقابتی بین ماست. تبریک می‌گویم به بازیکنانم که خواست و توانشان را در زمین پیاده کردند. سه بازی بسیار سخت داشتیم و سربلند خارج شدیم.

وی در پاسخ به این سوال که دربی بی کیفیت بود اما این بازی را نماد کیفیت فوتبال ایران اعلام کرد، گفت: با نظر شما موافق نیستم. این بازی هم دربی بود. معمولا دربی‌ها کیفیت لازم را ندارند. دربی‌ها تمرکز بالایی می‌طلبند و احتیاط زیادی از سوی هر دو تیم می‌‌شود. این بازی را هم ما و هم سپاهان با کیفیت خوبی شروع کردیم و با خواست برد، وارد زمین شدیم. طبیعی است که این بازی متفاوت باشد و همان طور که گفته شد، این بازی می‌تواند نمایانگر کیفیت فوتبال ایران باشد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص کیفیت تیمش قبل از تعطیلات لیگ و حضور بدون ملی پوشان در جام حذفی گفت: طبیعی است که وقتی تعطیلات پشت سر هم باشد، برایمان مشکل درست می‌شود چون بهترین روش حفظ کیفیت تیم‌ها، ادامه یافتن لیگ است. البته هنوز مشخص نیست چند ملی پوش ما به کمپ می روند اما فعلا موقعیت به این شکل است که بدون ملی پوشان هم بازی خواهیم کرد. باید در جلسه فردا در باشگاه برای بازی کردن در جام حذفی بدون ملی‌پوشان تصمیم نهایی را بگیریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها