مردی که پس از قتل همسرش، جسد او را در جاده چالوس رها کرده بود،در آخرین جلسه بازپرسی مدعی شد همسرش مهدورالدم است.
کد خبر: ۹۴۶۵۲۱
قتل همسر با ادعای مهدورالدمی

به گزارش جام‌جم، بیست و سوم اسفند سال 93 مردی با حضوردر کلانتری 140 باغ فیض از ناپدید شدن همسر جوانش خبر داد. او به ماموران گفت: همسرم برای خرید از خانه خارج شد و تاکنون بازنگشته و موفق به یافتن وی نشده‌ام.

یک هفته بعد از این شکایت، خواهرزن جوان (مقتول) با حضور در اداره پلیس گفت: گمان می‌کنم خواهرم را شوهرش جلال به قتل رسانده است. او امروز به فرزندش پیامکی ارسال کرده و گفته که من مادرت را کشته‌ام. امروز هم از کشور خارج می‌شوم. اگر دستگیر شدم، پیش عمویت برو. نمی‌خواهم برای تو اتفاقی بیفتد.

این مرد تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و مدتی بعد دستگیر شد و به قتل همسرش اعتراف کرد.

جلال دیروز برای جلسه آخرین دفاع از زندان به شعبه ششم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و به بازپرس محسن مدیرروستا گفت: آن شب می‌خواستم همسرم را بترسانم تا دست از رفتار و اخلاقش بردارد. من و همسرم مدتی بود که با هم اختلاف داشتیم. رفتارهایش مشکوک بود و تصور می‌کردم با مردی ارتباط دارد. شب حادثه در مسیر خانه او را همراه مردی دیدم. وقتی به خانه آمد خفه اش کردم.

متهم مدعی شد، با ادعای مهدورالدمی همسرش را به قتل رسانده و حاضر است مجازات شود.

بازپرس محسن مدیرروستا، متهم را با تجدید قرار قانونی روانه زندان کرد. بزودی پرونده وی با صدور جلب به دادرسی برای محاکمه به دادگاه کیفری ارسال می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها