پیشکسوت باشگاه استقلال درباره اتفاقات اخیر این باشگاه گفت: منصوریان یک تیم خوب و منسجم و کارکشته دارد اما متاسفانه بد فوتبال به اینها رو کرده است.
کد خبر: ۹۳۰۳۵۲
پیشکسوت استقلال:بد فوتبال به استقلال رو کرده

به گزارش جام جم آنلاین ، نصرالله عبداللهی درباره انتخاب سید رضا افتخاری به عنوان سرپرست باشگاه استقلال به رادیو تهران گفت: در هر صورت باید مدیریتی انتخاب می شد، با کش و قوس هایی که بعد از استعفاء افشار زاده شد، یک مدت خلاء مدیریتی در این باشگاه بود اما با توجه به این که هیئت مدیره بودند و عده ای هستند که تیم را می گردانند به تیم خللی وارد نمی شود و فقط از لحاظ روحی و این که باشگاه مدیریت ندارد، امیدوارم آقای افتخاری منشاء خیر شود.

وی در پاسخ به پرسش مجری تهران ورزشی درباره نتایجی که علیرضا منصوریان در سه بازی اول داشته است و با وجود مشکلاتی که استقلال گرفتار شده نجات پیدا می کند، افزود: حتما استقلال فرصت جمع آوری امتیازات را دارد، شک نکنید. منصوریان یک تیم خوب و منسجم و کارکشته دارد و خیلی وقت می گذارند و خوب کار می کنند. آنها برنامه دارند اما متاسفانه بد فوتبال به اینها رو آورده است بخصوص بازی آخر چند کار بچه گانه بازیکنان باعث شد این نتیجه حاصل شود.

عبداللهی افزود: تیم خیلی خوبی است، در حال حاضر 7 و 8 بازیکن به این تیم اضافه شده و فرصت برای بازی های دست گرمی نبوده است و شاید اینها 3 بازی هم انجام نداده باشند. اما روی ساختار دفاعی خوب کار می کنند و با این دروازه بان و دفاع خوبی که استقلال دارد از کمتر تیمی گل می خورد.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره صدماتی که باشگاه های استقلال و پرسپولیس با سرپرست اداره می شوند، افزود: حتما برای این دو باشگاه مشکل ساز می شود، اما این باشگاه ها عادت کرده اند متاسفانه یا خوشبختانه عده ای هستند که با مدیر و بدون مدیر باشگاه را می چرخانند و این عادت شده است و آنهایی که در راس کار هستند به صورت جدی اهمیتی به این موضوع نمی دهند و می دانند که کار انجام می شود. خواهش می کنم مدیران یک کار اساسی برای این دو باشگاه انجام دهند و یک مدیر خوب و کارکشته برای مثلا 4 یا 5 سال انتخاب کنند.

برنامه «تهران ورزشی» کاری از گروه تهران و رویدادهای رادیو تهران است که هر روز جز جمعه ها از ساعت 10 و 35 دقیقه پخش می شود

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
بی طرف
-
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
۰
۰
بد فوتبال نداریم. هر كاری خودت كردی نتیجشو میبینی. اینا سوء مدیریت كردن و نتیجش نتیجه نگرفتنه.
علی تهرانی
-
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
۰
۰
با سلام:فاجعه امیز تر از فصل قبل فوتبال پرسپولیس نبود كه نه كاپیتان داشت ونه سرمربی ونه مدیر .یك تیم از هم گسیخته با ناداوریهای بیشمار كه خفت تیم پرسپولیس را گرفته بود و تاآستانه رفتن به لیگ یك داشت اونو فشار میداد.كه باحضور برانكو اون معجزه اتفاق افتادو روح مرحوم هادی نوروزی یاور این تیم شد وبا تفاضل گل دوم لیگ شد.از قدیم گفته اند كار هربز نیست خرمن كوفتن گاو نر میخواهد ومرد كهن .علی منصور مربی خوبیه ونتایج خوبی هم د تیم های دیگرگرفته ولی درحد قدوقواره تیم استقلال بااینهمه بازیكن مدعی نیست.ایكاش چندسال دیگه صبر میكرد تا پخته ترشود تیم استقلال مركزی شده برای ازبین بردن نخبه های مربیگری وبا تعصبهای این تیم.
نرم افزار موبایل
-
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
۰
۰
من یه پرسپولیسی ام .اما به شخصه از منش و رفتار علی منصوریان به عنوان یه بازیكن و مربی با اخلاق خوشم میاد امیدوارم با این تیم امسال انشاا..نتیجه بگیره و روزای خوبش سریعتر برگرده البته امسال پرسپولیس قهرمانه فقط باس برا نایب قهرمانی تلاش كنه
نرم افزار موبایل
-
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
۰
۰
شاهدی از قم :علی منصوریان یك مربی با احلاق ومربی خوبی هم است انشاءامسال قهرمان استقلال است این را شك نداشته باشید پرسپولیس برای نایب قهرمانی تلاش كند

نیازمندی ها