وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که این کشور از اکتبر گذشته تاکنون با بررسی وضعیت 8000 پناهجوی سوری، به آنها مجوز اقامت در ایالات متحده داده است.
کد خبر: ۹۲۹۲۱۸
آمریکا برای 8000 پناهجوی سوری مجوز اقامت صادر کرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، معاون وزیر خارجه آمریکا در امور پناهندگان و مهاجرت گفت: ما از ماه اکتبر با اقامت هشت هزار پناهجوی سوری در خاک آمریکا موافقت کرده‌ایم. آمریکا به تعهد خود درباره اسکان پناهجویان سوری عمل کرده است.

«آن ریچارد» گفت: مسئولان آمریکایی دیگری برای بررسی وضعیت پناهجویان در خارج از مرزهای ایالات متحده مستقر خواهند شد. ما وضعیت برخی پناهجویان را ثبت کرده‌ایم و برخی دیگر نیز منتظر دریافت مجوز اقامت هستند.

وی گفت: مجموع کل تعداد پناهجویان سوری در آمریکا شاید با پایان سال مالی در 30 سپتامبر از هدف کلی ما بعنی 10 هزار پناهجو هم تجاوز کند.

باراک اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا پیشتر گفته بود که واشنگتن می‌خواهد 10 هزار پناهجوی سوری را بپذیرد. این تصمیم اوباما از سوی جمهوری خواهان در کنگره با انتقاداتی مواجه شد چرا که آن‌ها نگران تهدید امنیتی هستند که ممکن است از سوی پناهجویان وجود داشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ن
-
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
۰
۰
لعنت خدا بر عربها كه هر چی میكشه دنیا از دست این عربای ............ الهی زودتر نسل هرچی داعشی از زمین كنده شه نباید امریكا هیچ عربیو راه میداد .

نیازمندی ها