مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: طرح حذف دفترچه درمانی هفته آینده بعد از دو سال تلاش به طور آزمایشی در تهران آغاز و کارت‌ الکترونیکی جایگزین این دفترچه‌ها خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۳۹۰۸
آغاز حذف دفترچه‌های کاغذی تامین اجتماعی از هفته آینده در تهران

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سازمان تامین اجتماعی، سید تقی نوربخش ظهر امروز در مراسم افتتاح ساختمان جدید اداره کل و مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان با بیان اینکه این سازمان در جنگ اقتصادی در خط مقدم قرار دارد، اظهار کرد: برنامه‌های این سازمان به‌صورت مشخص درآمده و از این روز این نهاد یک سازمان منظم و با ثبات است.

وی با تاکید بر پاک دست بودن و قانون‌مدار بودن مسئولان سازمان تامین اجتماعی افزود: تمام مجموعه‌های زیردستی این نهاد به‌صورت دقیق و منظم و به دور از فعالیت‌های سیاسی و وارد شدن به مباحث لابی‌گری و سفارشی اقدام می‌کنند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه تولیدات سازمان تامین اجتماعی باعث ایجاد یک امنیت اجتماعی در جامعه خواهد شد تصریح کرد: برنامه‌های این سازمان به‌ صورت مدون و منظم است همچنین در هفته تامین اجتماعی چند پروژه بیمه‌ای، اقتصادی و درمانی در 18 استان کشور به بهره‌برداری خواهد رسید.

نوربخش با اشاره به اینکه برخی از طرح‌ها و پروژه‌های سازمان تامین اجتماعی به مرحله اجرا در آمده است تصریح کرد: در طول دوران فعالیت این دولت چند طرح در برخی از استان‌های کشور از جمله خوزستان، ایلام، سیستان و بلوچستان و بیرجند که متوقف شده بود به مرحله اجرایی و بهره‌برداری رسید.

وی با تاکید بر اینکه باید برای رفع محرومیت‌ها تلاش‌های بیشتری را انجام داد گفت: بهره‌برداری از بیمارستان امیر کبیر در دستور کار قرار دارد و امیدواریم در دو ماه آینده با افتتاح این مرکز سطح خدمات را بالا ببریم.

نوربخش با اشاره به انجام برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی یک نسخه درمانی و شفا دهنده برای اقتصاد کشور است و برنامه‌هایی مانند بخشش جرایم کارفرمایان خوش حساب در این سازمان در کنار کارهای بزرگ دیگر صورت گرفت.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به پرداخت متمرکز حقوق مستمری‌گیران و پیگیری آن برای بهره‌برداری رسمی آن افزود: طرح حذف دفترچه درمانی از هفته آینده بعد از دو سال تلاش به طور آزمایشی در تهران آغاز می‌شود و کارت‌ الکترونیکی جایگزین دفترچه‌های کاغذی خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها