دکتر مرتضی میرباقری معاون سیمای رسانه ملی، در حکمی دکتر محمدحسین محمدزاده را به سمت «مدیر شبکه قرآن و معارف اسلامی سیما» منصوب کرد. ‌
کد خبر: ۹۲۰۱۸۰
مدیر شبکه قرآن و معارف اسلامی سیما منصوب شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، در بخشی از این حکم آماده است: نظر به تعهد، دانش و تجربیات ارزشمند جنابعالی در رسانه ملی و به موجب این حکم به سمت « مدیر شبکه قرآن و معارف اسلامی سیما» منصوب می شوید.

از جنابعالی انتظار دارد با عنایت به مفاد حکم ریاست سازمان به اینجانب و با بهره‌گیری از الگوی کارآمد و اثربخش مهندسی و مدیریت پیام در ترویج معارف قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و تعمیق گسترش دین باوری و ارزش‌های اخلاقی، معنوی و انقلابی در جامعه و نیز معرفی سبک زندگی مبتنی بر قرآن و عترت جامعه سالم قرآنی اهتمام ویژه‌ای داشته باشید.

میرباقری در بخش دیگری از حکم بر بهره‌گیری از رهنمودهای امام راحل (ره)، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و علمای بزرگوار و نیز استفاده از دانش و تجربیات حوزه‌های علمیه، محافل قرآنی و اساتید برجسته دانشگاهی تاکید کرده و آورده است: با توجه به اهمیت این شبکه، لازم است مخاطبان شریف آن، زیباترین تلاوت‌ها و عمیق‌ترین بحث‌های معرفتی را با ساختارهای زیبا و هنرمندانه مشاهده نمایند. همچنین بر ارتباط مستمر با محافل قرآنی در سراسر کشور و انعکاس فعالیت‌های انها و پویش گسترده برای حفظ قرآن کریم، تاکید می گردد.

همچنین معاون سیما در پایان از زحمات حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای موسوی در طول تصدی مدیریت شبکه، تشکر کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها