رییس اتحادیه قنادان در گفت و گو با جام جم آنلاین

آخرین وضعیت قیمت زولبیا و بامیه

در راستای طرح تشدید نظارت بهداشتی از صنوف حساس در ایام ماه مبارک رمضان، یک کارگاه غیرمجاز خانگی در شهر بوشهر شناسایی و پلمب شد.
کد خبر: ۹۱۹۱۵۳
کارگاه غیرمجاز خانگی تولید زولبیا و بامیه در شهر بوشهر پلمپ شد + فیلم

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس از بوشهر، کارشناس مسؤول بهداشت محیط مرکز بهداشت بوشهر ظهر امروز در حاشیه پلمب کارگاه غیرمجاز تولید زولبیا و بامیه در بوشهر گفت: به لحاظ حساسیت عرضه مواد غذایی در ایام ماه مبارک رمضان بازرسان بهداشت محیط و حرفه‌ای تمامی کارگاه‌های تولیدی به‌ویژه شیرینی‌ها را کنترل می‌کنند که در این بازرسی‌ها یک کارگاه غیرمجاز تولید زولبیا و بامیه را که در شرایط کاملاً غیربهداشتی در شهر بوشهر مشغول فعالیت بود شناسایی کردند.

ندا عالی‌حسینی افزود: با توجه به نظارت‌ها و حضور بازرسین بهداشت محیط در منطقه، کارگاه غیرمجاز شناسایی و طی هماهنگی‌های صورت پذیرفته با مراجع قضایی و اداره اماکن عمومی نیروی انتظامی از فعالیت کارگاه ممانعت به عمل‌آورده و مکان مذکور پلمپ شد.

وی تصریح کرد: در این برنامه مقدار 169 کیلوگرم زولبیا و بامیه کشف و معدوم شد و همچنین برای مراکزی که در سطح شهر اقدام به فروش این محصولات غیربهداشتی نموده‌اند، اخطاریه صادر و به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

کارشناس‌مسؤول بهداشت محیط مرکز بهداشت بوشهر اظهار داشت: شهروندان گرامی از خرید زولبیا، بامیه، شیرینی و غذای فوری از دست‌فروشان دوره‌گرد خودداری کنند به دلیل اینکه این مواد غذایی در شرایط کاملاً غیرمجاز و غیربهداشتی تهیه و عرضه می‌شود.

عالی‌حسینی خاطرنشان کرد: سامانه تلفنی 190 برای شکایات و اعلام مشکلات بهداشتی به‌صورت شبانه‌روزی پاسخگوی شهروندان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها