سازمان هواشناسی پیش بینی کرد

وزش باد شدید و گرد و خاک در شرق کشور

اوایل امشب وزش باد شدید و طوفان گرد و خاک در برخی مناطق شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور رخ خواهد داد‌، همچنین بخش‌های مرکزی و شرقی خلیج فارس و دریای عمان نیز مواج خواهد بود.
کد خبر: ۹۱۳۱۳۵
وزش باد شدید و گرد و خاک در شرق کشور

به گزارش جام جم آنلاین ، بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و هواشناسی نشان می‌دهد امروز در دامنه‌های شرقی البرز و شمال شرق کشور افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید وجود دارد.

شدت بارش‌ها در استان‌های خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و گلستان خواهد بود و احتمال رخداد تگرگ، سیل و آبگرفتگی نیز در این استان‌ها وجود دارد.

اوایل امشب، وزش باد شدید و طوفان گرد و خاک در برخی مناطق شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور رخ خواهد داد؛ همچنین بخش‌های مرکزی و شرقی خلیج فارس و دریای عمان نیز مواج خواهد بود.

روز سه‌شنبه هفته جاری، از شدت ناپایداری‌ها کاسته شده و این ناپایداری‌ها به شمال شرق کشور محدود می‌شود، این سامانه به تدریج از شمال شرق کشور خارج خواهد شد، ضمن آنکه وزش باد شدید و گرد و خاک در شمال شرق، شرق و جنوب شرق همچنان ادامه خواهد داشت و بخش‌های مرکزی و شرقی خلیج فارس و تنگه هرمز نیز همچنان مواج خواهد بود.

روز چهارشنبه جوی آرام و پایدار بر اغلب مناطق کشور حاکم خواهد بود.

آسمان تهران روز آینده صاف، همراه با وزش باد‌ در برخی ساعات، پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه هوا فردا در تهران 32 درجه و 18 درجه خواهد بود.

در 24 ساعت آینده اهواز با دمای 44 درجه بالای صفر و پس از آن بندرعباس با دمای 40 درجه بالای صفر گرمترین شهرهای کشور و شهر‌کرد با دمای 6 درجه بالای صفر و همدان با دمای 9 درجه بالای صفر، خنک‌ترین شهرهای کشور خواهند بود.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها