دو روز گذشته مرد میانسالی که بعلت درمان به بیمارستان میلاد مراجعه کرده بود خود را از طبقه اول اورژانس به طبقات زیرهمکف پرتاب و خودکشی کرد.
کد خبر: ۹۰۰۶۶۰
توضیحات بیمارستان میلاد درباره خودکشی یک بیمار

به گزارش جام جم آنلاین، رحمتی مدیرروابط عمومی بیمارستان میلاد در گفت‌و‌گو با ایسنا، ضمن تایید این خبر اظهار کرد: متاسفانه این اتفاق رخ داده است اما ماجرا آنگونه نبوده که در برخی رسانه‌ها منتشر شده است و به اجبار در اخذ هزینه‌های درمانی ارتباطی ندارد.

وی ادامه داد: اکنون این حادثه از مراجع قانونی و قضایی در دست بررسی است.

رحمتی با بیان اینکه در روز جمعه این فرد به اورژانس بیمارستان میلاد مراجعه می‌کند و ویزیت اولیه‌اش انجام می‌شود و سپس برای انجام آزمایشات به سونوگرافی بیمارستان ارجاع داده می شود. اما از آنجا که دفترچه اش فاقد اعتبار بوده، از او و همراهش می‌خواهند که به سوپروایزر بیمارستان مراجعه و پشت برگه اش را امضا کند تا درمانش به صورت رایگان ادامه پیدا کند.

مدیرروابط عمومی بیمارستان میلاد افزود: این فرد به سوپروایزر مراجعه نکرده و خود را از طبقه اول اورژانس به زیرهمکف پرتاب کرده است و اکنون در کماست.

وی در پاسخ به اینکه آیا بدرفتاری پرسنل موجب وقوع این حادثه شده است ؟ گفت: هیچ بدرفتاری با وی صورت نپذیرفته و فیلم‌های دوربین‌های مداربسته گواهی بر این مدعا هستند.

این در حالی است که برادرزاده این بیمار در تماسی با ایسنا مدعی شد: عمویم دچار درد شکمی شدید شده بود و در بوئین زهرا درمانش به خوبی انجام نشد و به همین خاطر به بیمارستان میلاد تهران مراجعه کرد اما چون اعتبار دفترچه بیمه‌اش تمام شده بود از او طلب 300 هزار تومان پول کرده بودند و علی رغم آنکه بستگان ما در مسیر بودند تا پول برسانند بیمارستان از بستری وی ممانعت کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
نرم افزار موبایل
-
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
۰
۰
ادم نبایداین قدر صعیف باشدزودخودكشی كند همه گرفتارند مشكلات دارندپس برندهمه خودكشی كنند
من
-
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
تو بودی اونجا و خود یارو به تو گفت ؟ حالا بعد از گفتن اون بنده خدا حالا برایش تفسیر هم می كنی ؟ شرم اوره
حسین
-
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
۰
۰
اگه قرار بود به این راحتی كه رییس بیمارستان گفته مشكلش رو حل كنند خودكشی نمیكرد كودك رو میخوان گول بزنن؟
محمد
-
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
۰
۰
این دوست محترم وقتی این خبر رو به خبرنگارا واده كی رو چی حساب كرده مردم را یا خبر نگار را یا خود را ... یعنی بیمار نرفته پیش سوپروایزر و ترجیح داده خودشو جلو همسرش از ساختمان پرت كنه... ؟؟؟؟؟ شما تقصیر ندارید انقدر مردم ... حساب كردید دیگه عادی شده واستون این چیزارو تحویل مردم بدید ...
شهروند
-
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
۰
۰
احتمالا این بیماراز خوشی بیش ازحد و برخورد بسیارشایسته ای كه مسئولین ذیربط بیمارستان با ایشان نمودند از فرط خوشی شوك زده شده واقدام به خودكشی كرده است ؟؟؟!!! این موارد تماما در دوربین های مداربسته بیمارستان ضبط وگواه می باشد؟؟؟!!!

نیازمندی ها