در حالی که نسخه تازه اکشن ماجراجویانه «کتاب جنگل» هنوز به روی پرده سینماهای نرفته، خبر تولید قسمت دوم آن به صورت رسمی اعلام شد.
کد خبر: ۸۹۵۳۷۴
تولید قسمت دوم اکشن «کتاب جنگل» همزمان با اکران نسخه قبلی

به گزارش جام جم آنلاین ، جان فاورو کارگردان نسخه احیا شده این فانتزی خانوادگی در یک گفت گوی تازه با اسکرین اینترنشنال، گفت دومین قسمت آن بزودی وارد مرحله تولید می شود.

با آن که «کتاب جنگل» تازه تا چند هفته دیگر اکران عمومی می شود، منتقدان سینمایی نقدهای مثبت زیادی برای آن نوشته و به تحسین فیلم و کارگردان آن پرداخته اند.

به گفته فاورو:« زمانی که نسخه تازه را می ساختم، صحبت هایی با کمپانی والت دیزنی بود که قسمت های بعدی فیلم را هم تولید کنیم. آن زمان این بحث چندان جدی نبود. اما حالا، این بحث هم برای من و هم برای کمپانی دیزنی جدی است.»

کمپانی والت دیزنی اعلام کرده بزودی اطلاعات تازه ای در باره قسمت دوم «کتاب جنگل» در اختیار رسانه های گروهی خواهد گذاشت. به احتمال زیاد، همکاران قسمت اول با دومین قسمت آن هم همکاری خواهند کرد.

بازیگرانی مثل بیل موری، ادریس البا، اسکارلت جوهانسن و بن کینگزلی، به عنوان بازیگر با این فیلم همکاری کرده اند. این اکشن فانتزی، براساس داستان کتاب پرخواننده رودیارد کیپلینگ ساخته شده است

کمپانی والت دیزنی در سال 1967 نسخه ای انیمیشنی از این کتاب پرطرفدار را تهیه کرد، که با استقبال خوب تماشاگران روبرو شد. این انیمیشن در حال حاضر، لقب یکی از کلاسیک های تاریخ سینما را گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها