واژگونی جرثقیل در خیابان فرشته، محبوس شدن اپراتور آن را به دنبال داشت.
کد خبر: ۸۹۲۴۷۱
واژگونی جرثقیل 40 تنی در خیابان فرشته +عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سازمان آتش نشانی تهران، به دنبال تماس مسئولین یک کارگاه ساختمان سازی با سازمان آتش نشانی تهران و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی این سازمان بامداد امروز بی درنگ آتش نشانان ایستگاه های 88 و 6 را به همراه گروه امداد و نجات 4 به خیابان ولیعصر(عج)، خیابان فرشته، خیابان توتونچی اعزام کرد.

ناصر کیانی افسر آماده منطقه سه عملیات در این باره گفت: در یک قطعه زمین گودبرداری شده به مساحت هزار و 500 متر مربع یک دستگاه جرثقیل 40 تنی مشغول کار بود که به دلیل بی احتیاطی ناگهان واژگون شد و بر روی خانه یک طبقه ای که در مجاورت این محل قرار داشت افتاده بود و اپراتور 34 ساله به طرز خطرناکی بین اتاقک جرثقیل و دیوار گرفتار شده بود.

وی با اعلام اینکه خوشبختانه ساختمان مجاور خالی از سکنه بود، اضافه کرد: نیروهای عملیاتی بلافاصله محل حادثه را ایمن سازی کردند و با بکارگیری ابزار ویژه، عملیات آزادسازی مرد جوان را آغاز کردند و پس از بریدن قطعات اتاقک جرثقیل، با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی اپراتور جوان را که دچار مصدومیت شده بود خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

کیانی خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه و ارائه تذکرات ایمنی به مسئولین کارگاه ساختمانی به مأموریت خود پایان دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها