آئین آغاز فعالیت چهار شبکه ویژه انتخابات مجلس در استان بوشهر برگزار شد؛

راه‌اندازی ۴ شبکه انتخاباتی صداوسیمای مرکز بوشهر

رسانه ملی در استان ها

شونشینی بهاری در بوشهر

صدا و سیمای مرکز بوشهر، فعالیت خود را با شروع جنگ تحمیلی در سال 1359 با ضرورت اطلاع‌رسانی و پخش اطلاعیه‌های کوتاه و آژیر آغاز کرد، اما مردم این استان در تیرماه سال 1376 شاهد افتتاح شبکه استانی صدای مرکز بوشهر بودند. با گسترش امکانات فنی، جذب نیروی انسانی متخصص و با مهیا شدن سایر پیش نیازهای لازم، شبکه استانی سیمای مرکز بوشهر نیز در مهرماه سال 1383 مصادف با نیمه شعبان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۰۷۰۵
شونشینی بهاری در بوشهر

به گزارش جام جم سیما ، سی‌مو‌سی‌تو و شونشینی از شاخص‌ترین تولیدات صدا و سیمای بوشهر است که مخاطبان زیادی را با خود همراه کرده است. برنامه رادیویی سی‌مو‌سی‌تو از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 18 پخش می‌شود و اجرای آن به‌عهده حجت محمدی و خدیجه آبزن است. همچنین برنامه شونشینی با اجرای شاهین بهرام نژاد از شنبه تا چهارشنبه هر شب ساعت 22 به مدت یک ساعت روی آنتن شبکه استانی بوشهر می‌رود.

بهار بوشهر و شونشینی بهار نیز مهم ترین برنامه‌های نوروزی رادیو و تلویزیونی بوشهر است که این بهار بوشهر از ساعت 9صبح پخش می‌شود و شونشینی بهار نیز از ساعت 9 شب همراه با مخاطبان بوشهری خواهد بود.

رادیو بوشهر را در فرکانس موج FM ردیف 92.2 Mhzو موج AM ردیف 1305 khz شنونده باشید.

صدا و سیمای جمهوری اسلامی مرکز بوشهر در راستای اهداف رسانه ملی و با بهره‌گیری از هنر فاخر، مؤثر و کارآمدی آن در منطقه و استان از طریق کانال‌های رادیویی و تلویزیونی و برخوردار از رسانه‌ مجازی (سایت صداوسیما) و با تولید و پخش برنامه‌های متنوع آموزشی، خبری، اطلاع‌رسانی، سرگرمی و تفریحی در حوزه استانی و منطقه‌ای با مخاطبان گسترده اعم از هم استانی‌ها و استان‌های همجوار و بعضا ایرانیان ساکن در کشورهای حاشیه خلیج فارس، ضمن ارائه اهداف و برنامه‌های خویش توانسته مخاطبان خوبی برای خود دست و پا کند.

ضمیمه نوروزی جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها