دو مرد معتاد که پس از دعوای خیابانی با فردی، او را با ضربه‌های چاقو در شهرستان چابهار از پای درآورده بودند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۸۴۳۰۴
قتل پسر جوان توسط معتادان خیابان گرد

به گزارش جام جم آنلاین،سرهنگ محمدرضا کاظمی، فرمانده انتظامی شهرستان چابهار در این باره گفت: شامگاه جمعه گذشته مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 این شهر تماس گرفت و خبرداد مرد جوانی با ضربه چاقو زخمی شده است.

ماموران باحضوردر محل درگیری، مشاهده کردند جوان زخمی غرق در خون کف خیابان افتاده است. او با هماهنگی قضایی به بیمارستان منتقل شد.

وی اضافه کرد: ماموران با حضوردر بیمارستان به تحقیق از مصدوم حادثه پرداختند که مردجوان گفت دو مرد معتاد اورا با چاقو زخمی کرده‌اند.

با مشخصاتی که او از متهمان فراری در اختیار پلیس قرار داد، جستجو برای دستگیری آنها آغاز و ساعاتی بعد به پلیس گزارش شد فرد زخمی براثر شدت خونریزی تسلیم مرگ شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار تصریح کرد: ماموران درجستجوی عاملان این جنایت بودند تا این‌که ساعاتی بعد از این ماجرا، عامل اصلی این جنایت را دستگیر کردند.

عامل جنایت اعتراف کرد معتاد بوده و موادمخدر شیشه مصرف می‌کند. شب حادثه با دیدن مقتول در خیابان با وی درگیر و با چاقویی که داشته به وی حمله‌ور شده و بیشترین ضربه را، او به بدن مقتول وارد کرده، با این حال همدست فراری‌اش هم ضربه‌هایی به مرد جوان زده بود.

با اعتراف وی همدست عامل جنایت هم دستگیر شد.دومین متهم هم گفت: ما خیابان‌گرد هستیم و تحت تاثیر مواد مرتکب قتل شدیم.

تحقیق از متهمان برای مشخص شدن انگیزه آنهااز جنایت ادامه دارد.

ضمیمه تپش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
احمد
-
۰۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
۰
۰
فقط اعدام باید گردد . مرد بیچاره چه گناهی داشت كه این نامردان اینگونه جانش را گرفتند

نیازمندی ها