چهار مرد که با ایجاد دعوای خیابانی و سد کردن راه خودروها در مناطق مختلف شهرستان شهریار، به رانندگان حمله و اموالشان را سرقت می‌کردند، تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.
کد خبر: ۵۸۶۰۵۵
دعوای خیابانی با رانندگان، ترفند سارقان بود

به گزارش جام‌جم، چندی پیش مردی با حضور در شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهریار در غرب استان تهران، از چهار مرد به اتهام سرقت اموالش شکایت کرد.

شاکی گفت: روز حادثه با خودرویم در حال رفتن به خانه‌مان بودم که راکبان دو دستگاه موتورسیکلت از من خواستند خودرو را متوقف کنم. من نیز بناچار خودرو را در حاشیه خیابان متوقف کردم.

وی افزود: به محض پیاده شدن از خودرو، دو نفر از مردان غریبه که چوبدستی و چاقو داشتند، شیشه خودرویم را شکستند و هر چهار نفر با ادعای این‌که من برای همسر و دخترشان مزاحمت ایجاد کرده‌ام، مرا بشدت کتک زدند.

دعوای خیابانی دردسرساز

شاکی ادامه داد: چند راننده عبوری با دیدن صحنه درگیری، از خودرویشان پیاده شدند تا مرا از دست آنها نجات دهند، اما مردان مهاجم فریاد زدند دخالت نکنید، این یک دعوای خانوادگی است و آنها نیز محل را ترک کردند و سپس با فرار متهمان، من هنگام سوار شدن به خودرویم متوجه شدم پول، گوشی تلفن همراه و مدارکم سرقت شده است.

با طرح این شکایت، پرونده‌ای تشکیل و به دستور بازپرس برجسته برای رسیدگی به اداره پلیس آگاهی شهریار در غرب استان تهران ارجاع شد. در ادامه ماموران تصاویر رایانه‌ای هر چهار دزد خشن را به دست آوردند و برای دستگیری آنها وارد عمل شدند.

شکایت مردم از 4 سارق خیابانی

در حالی که تحقیقات ادامه داشت، شهروندان دیگری هم با حضور در پلیس آگاهی شکایت‌هایی را مطرح و عنوان کردند در دام چهار سارق گرفتار شده و اموالشان به سرقت رفته است.

در تحقیق از این افراد معلوم شد راکبان دو دستگاه موتورسیکلت به آنها حمله کرده و در پی دعوای ساختگی، آنان را بشدت کتک زده و اموالشان را سرقت کرده‌اند.

با جمع‌بندی این اطلاعات معلوم شد همه شاکیان در دام اعضای یک باند سرقت گرفتارشده‌اند، چرا که تصاویر رایانه‌ای متهمان فراری با هم مطابقت داشت.

بنا بر این گزارش، اعضای این باند سرقت تحت تعقیب پلیس آگاهی غرب استان تهران قرار گرفتند و جستجو برای دستگیری آنها ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
۰
۰
من نمیدونم زنده موندن اینگونه افراد چه تاثیری روی جامعه دارد كه هر بار میگیرنشون دوباره ولشون میكنند .
زندان برای اصلاح افرادی است كه یكبار خطای سهوی میكنند نه برای اینگونه افراد . اینا آبروی ایران و اسلام رو میبرن و باعث دلزدگی مردم از مسئولین میشوند .
تهرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
۰
۰
جناب قاضی و دادستان كل كشور و رئیس قوه قضائیه طبق زحمات شبانه روزی پلیس امنیت كشور و اداره آگاهی و طبق در خواست مردمی این اراذل و اوباش و اغتشاش گر جامعه كه بی جهت ترس و وحشت و مزاحمت برای مردم بی گناه به وجود میارند و خون تمام شهدا را پایمال میكنند لطفأ هر چه زودتر حكم اعدامشان بدهید..
1
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
۰
۰
نیروی انتظامی می توانه قوی تر عمل كنه تا علاجه واقعه را قبل از وقوع كنه این افراد دستگیر مدتی حبس ودوباره وارد جامعه میشوند وهردفعه بدتر از قبل به اقداماتشان ادامه وجامعه را ناراحتترمیكنند
ابوطالب
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
۰
۰
نیروی انتظامی وقوه قضائیه باید قویتر عمل كند چون فردا ممكن است در یك نقطه شهر برای ما هم اتفاق بیفتد
كیوان
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
۰
۰
به نظر من باید مسئولین شدت عمل بیشتری ارائه دهند.
امیر
United States
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۵
۰
۰
زندون برای بعضی از خلافكارها كلاس درس برای بعضیهاست ولی باید از خلافكارها در زندان بیگاری كشید تا عواقب خلاف كردن را بیاد بیارند.

نیازمندی ها