تحلیلی بر اظهارات مهمان برنامه «آئینه خانه»

تگرگ«شهاب» بر سر معمای شاه

در قسمت دهم معمای شاه

اختلاف شاه و فوزیه بالا می گیرد

در دهمین قسمت سریال معمای شاه، اختلاف‌های محمدرضا با فوزیه نیز حادتر می‌شود و شخصیت‌های مختلفی همچون پرون و فردوست، وارد روابط شخصی محمدرضا با همسر مصری‌اش می‌شوند.
کد خبر: ۸۷۰۴۰۱
اختلاف شاه و  فوزیه بالا می گیرد

به گزارش جام جم آنلاین، سریال معمای شاه به دهمین قسمت رسید و جمعه این هفته هجدهم دی‌ماه با پخش جدید این سریال، اتفاق‌های تلخ و تکان‌دهنده‌ای از تاریخ معاصر برای بینندگان این اثر تاریخی بازگو می‌شود.

در ادامه قسمت‌های پیشین، معمای شاه با نمایش فضای بحرانی دولت، این بار به حضور قوام در رأس دولت پرداخته و ماجرای سفر وی به شوروی برای دیدار با استالین را روایت می‌کند.

این سفر در شرایطی رخ می‌دهد که روسیه خواهان امتیاز نفت شمال است و حاضر به خارج کردن نیروهایش از ایران و قطع حمایت از دولت پیشه‌وری نیست.

در شرایطی که ایران در آستانه تجزیه است، اختلاف‌های محمدرضا با فوزیه نیز حادتر می‌شود و شخصیت‌های مختلفی همچون: پرون و فردوست، وارد روابط شخصی محمدرضا با همسر مصری‌اش می‌شوند.

در این قسمت از معمای شاه بینندگان شاهد نقش‌آفرینی «کیهان ملکی» در نقش «سادچیکف» سفیر روسیه در ایران خواهند بود.

این سریال 80 قسمتی به نویسندگی و کارگردانی «محمدرضا ورزی» و تهیه‌کنندگی «علی لدنی» در سیمای جمهوری اسلامی ایران ساخته‌ شده است. 80 بازیگر اصلی، 520 بازیگر فرعی و بیش از 560 نفر از عوامل پشت دوربین در ساخت این اثر همکاری کرده‌اند.

زمان پخش و تکرار معمای شاه

این سریال جمعه‌شب‌ها ساعت 22 به‌صورت هم‌زمان از شبکه یک سیما و شبکه HD پخش و در این زمان‌ها تکرار خواهد شد:

بامداد شنبه ساعت: 1:30 شبکه یک سیما

روز شنبه هر هفته: ساعت 9:30 و 14:40 شبکه یک سیما

روزهای دوشنبه: ساعت 19:45 شبکه یک سیما

روزهای پنج‌شنبه: ساعت20:30 شبکه سه سیما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها