مرد معتاد که به اتهام قتل زن جوانی تحت تعقیب پلیس شهرستان سراب بود، پس از دستگیری اعتراف کرد برای پایان‌دادن به اخاذی های زن جوان، او را کشته است.
کد خبر: ۸۶۸۹۴۲
مرد معتاد، زن باجگیر را کشت

به گزارش جام‌جم ، دوم آذر امسال ماموران پلیس راه سراب هنگام گشتزنی در شهر به خودرویی که شماره پلاک آن مربوط به شهر اردبیل بود، ظنین شده و از راننده آن مدارک هویتی‌اش را خواستند، اما او بدون توجه به خواسته پلیس بر سرعتش افزود. ماموران نیز به تعقیب خودرو پرداختند که در جریان تعقیب و گریزخودرو درجاده تصادف کرد و راننده با رها کردن خودرو کنار جاده به سمت بیابان‌های اطراف گریخت .

ماموران در بررسی خودرو در صندوق عقب آن با جسد زنی حدود 32 ساله که به‌نظر می‌رسید ساعت‌ها از مرگ او می‌گذرد، مواجه شدند. در ادامه مالک خودرو که ساکن اردبیل بود شناسایی و به اداره پلیس احضار شد. با تحقیق از این مرد او اعلام کرد، خودرو در اختیار عروسش است .

در ادامه مشخص شد، مقتولی که جسدش در صندوق عقب کشف شده، عروس این مرد بود.

ماموران در بازبینی دوربین‌های ترافیکی سطح جاده توانستند چهره راننده فراری را که احتمال می‌دادند او مرتکب جنایت شده، به‌دست آوردند و مشخصات وی در اختیار گشت‌های انتظامی ‌قرار گرفت.

جستجو برای دستگیری عامل جنایت ادامه داشت تا این که او یک ماه بعد از حادثه دستگیر و با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شد و دو روز پیش به قتل زن جوان اعتراف‌کرد.

احمد علیانسب، بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب سراب نیز گفت: متهم به قتل که معتاد به‌ حشیش بوده، درباره انگیزه‌اش گفته که رابطه نامشروع با مقتول داشته و زمانی که توسط وی تهدید به اخاذی شده، او را به قتل رسانده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها