معاون سیمای رسانه ملی:

مشکل سرزمین کهن حل شد

مدیر کل امور نمایش سیما گفت: پیش‌تولید ساخت فاز سوم سریال «سرزمین کهن» کمال تبریزی آغاز شده است و در حال اصلاح بخش‌هایی از سریال هستند.
کد خبر: ۸۲۷۸۸۳
پیش تولید فاز سوم «سرزمین کهن» آغاز شد

محمدرضا تخشید درباره ساخت سری جدید سریال «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم گفت: باوجود به استقبال و رضایت مردم از این سریال، هنوز مراحل ساخت سری پنجم این مجموعه مشخص نیست.

وی درباره سریال فاخر «سرزمین کهن» کمال تبریزی نیز گفت: با مذاکرات انجام شده با عوامل سریال، در حال حاضر کمال تبریزی پیش تولید فاز سوم این سریال را شروع کرده‌است و عوامل تولید هم بخش‌هایی از سریال «سرزمین کهن» را که با مشکل مواجه شده بود را اصلاح می‌کنند.

به گزارش تسنیم، سریال سرزمین کهن کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست که توسط علیرضا طالب‌زاده نگاشته شده است. پیش از این پخش این مجموعه از روز پنج‌شنبه 3 بهمن 93 از شبکه سه سیما آغاز شده بود که برای مدتی پخش آن تعلیق شد.

قصه این مجموعه تلویزیونی که در سه فاز زمانی، به بررسی تاریخ سیاسی- اجتماعی ایران از سال 1320 تا پیروزی انقلاب اسلامی در بستر زندگی یک پسربچه می‌پردازد.

تخشید درباره سریال «معمای شاه» محمدرضا ورزی گفت: این سریال هم در حال تصویربرداری بخش پایانی، تدوین و مونتاژ قسمت‌های ضبط شده قرار دارد و امیدواریم که بتوانیم از ابتدای مهر ماه سال جاری پخش این سریال را از شبکه یک سیما شروع کنیم.

«معمای شاه»، داستان زندگی محمدرضا پهلوی را در سه مرحله روایت ‌کند؛ مرحله اول از سال 1317 که همزمان با بازگشت او از سوییس است تا جدایی از ثریا، مرحله دوم و سوم نیز نفوذ اشرف بر محمدرضا شاه و همچنین وابستگی وی به کشورهای غرب و شرق، تا فرار او از ایران را دربر خواهد داشت.

ساخت لوکیشن‌های مربوط به میدان منیریه، ژاله و پامنار و چند خانه از جمله خانه دکتر وزیری در شهرک غزالی انجام شده است.

مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» به‌تهیه‌کنندگی علی لدنی و کارگردانی محمدرضا ورزی در 45 قسمت 50 دقیقه‌ای در حال تولید است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها