معاون سیمای رسانه ملی:

مشکل سرزمین کهن حل شد

معاون سیمای رسانه ملی گفت: مجموعه تلویزیونی «سرزمین کهن» با مشکلاتی مواجه بود که مشکلاتش صد در صدحل شد و به زودی آماده پخش می شود.
کد خبر: ۱۰۳۸۴۵۶
مشکل سرزمین کهن حل شد

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، سید مرتضی میرباقری درباره سریال‌های تولید شده در سال گذشته گفت: در یک سال گذشته 120 مجموعه تلویزیونی را فعال کرده‌ایم و برای تمام مناسبت‌های سال، مجموعه‌های تلویزیونی ویژه‌ای داریم.

وی ادامه داد: برای ماه مبارک رمضان هم دو مجموعه تلویزیونی با کیفیت ارائه دادیم البته بیش از این هم داشتیم، اما به دلیل کوتاهی زمان همین دو مجموعه را روانه آنتن کردیم.

معاون سیمای رسانه ملی افزود: تابستان شرایط خودش را دارد، در زندگی شهری گرفتاری‌های زیادی وجود دارد که ملودرام‌های طنز گزینه خوبی برای این ایام است.

میرباقری ادامه داد: در فصل تابستان روزهای پنجشنبه و جمعه دو مجموعه تلویزیونی ویژه را پخش خواهیم کرد.

معاون سیمای رسانه ملی با اشاره به مجموعه‌های تلویزیونی الف ویژه در دست تولید نیز گفت: مجموعه تلویزیونی «سرزمین کهن» با مشکلاتی مواجه بود که مشکلاتش صد در صد برطرف و تلاش شده است تا قدر قوم دلاور بختیاری شناخته شود. این مجموعه تلویزیونی در اولین فرصت پخش خواهد شد.

وی افزود: 10 مجموعه تلویزیونی الف ویژه دیگر هم روند تولید خود را طی می‌کند و امیدوارم همه این 10 مجموعه را امسال روی آنتن ببریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها