مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی محدودیت های ترافیکی پایان هفته را اعلام کرد.
کد خبر: ۸۲۷۱۰۲
محدودیت های ترافیکی آخر هفته اعلام شد

به گزارش جام جم آنلاین از مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، تردد موتورسیکلت از ساعت 12ظهر روز چهارشنبه 28 مردادماه - تا ساعت 24 روز جمعه - 30 مردادماه - از محورهای کرج - جالوس، هراز، فیروزکوه، تهران، سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

در محور کرج چالوس، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس ممنوع است، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 14 روز جمعه - 30 مردادماه- تا ساعت یک بامداد روز شنبه - 31 مردادماه - از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 و 30 دقیقه روز جمعه - 30 مردادماه - تا ساعت دو بامداد روز شنبه - 31 مردادماه- از 15کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

در محور هراز تردد تمام تریلر ها در محور هراز ممنوع است.همچنین تردد تمام کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه - 28 و 29 و 30 مرداد ماه - از محور هراز ممنوع است.

در محور فیروزکوه تردد تمام تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 روزهای چهارشنبه و جمعه - 28 و 30 مرداد ماه- از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع اعلام شده است.

در محور اردبیل آستارا و بالعکس تردد تمام کامیون ها و تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 روز جمعه - 30مرداد ماه - از اردبیل به آستارا و بالعکس ممنوع است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها