استقلال و پرسپولیس را اجاره نمی‌دهیم

سجادی: سرمربی استقلال هفته آینده معرفی می‌شود

جام جم ورزشی: نصرالله سجادی می‌گوید به زودی و با مشخص شدن هیات مدیره‌ها و مدیران عامل این دو باشگاه امور آنها به صورت مناسب دنبال خواهد شد.
کد خبر: ۸۰۶۵۸۴
سجادی: سرمربی استقلال هفته آینده معرفی می‌شود

معاون ورزش حر‌فه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و مسئول رسیدگی به امور سرخابی‌ها

در مورد آخرین وضعیت باشگاه‌های پر‌سپولیس و استقلال، اظها‌ر کرد: این روزها اخبار ضد و نقیضی بیان می‌شود که متاسفانه با واقعیت تطبیق ندارد و خبرهای از قول من داده می‌شود که صحت ندارد.

او ا‌دا‌مه‌ داد: در حال‌ حاضر در مورد هیات مدیره و اسپانسری که می‌خواهد برای مدت زمان یک سال این باشگاه‌ها را در دست بگیرد، در حال بررسی هستیم و نیاز به مطالعه و بررسی بیشتر داریم.

معاون ورزش حر‌فه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با بیان این که مسائل روتین این دو تیم در حال انجام است، گفت: پر‌سپولیس که سرمربی خود را برای فصل بعد مشخص کرده و آقای برانکو که به مرخصی رفته‌اند، 25 یا 26 خرداد ماه به تهران باز می‌گردد.

سجادی ا‌ضافه‌ کرد‌: برانکو حتی بازیکنانی را که برای فصل بعد می‌خواهد را نیز مشخص کرده‌اند. در حال‌ حاضر منتظر نهایی شدن اسپانسر هستیم و با توجه به اختیاراتی که به وزارت ورزش و جوانان داده شده، بعد از آن که هیات مدیره مشخص و مستقر شود کارها توسط آنها دنبال می شود.

او در پاسخ به این سوال که مدیر‌عامل باشگاه استقلال اظهاراتی را در مورد اجاره این باشگاه مطرح کرده بود نیز گفت: از نظر قوانین و مقررات ما نمی‌توانیم این دو باشگاه را اجاره دهیم و در این میان فقط می‌توانیم بحث اسپانسر را برای آنها داشته باشیم و در این زمینه مدت زمان آن مشخص خواهد شد.

سجادی در مورد آخرین وضعیت سرمربی استقلال نیز، اظها‌ر کرد: من روز سه شنبه و طی روزهای اخیر با آقای افشارزاده جلساتی را برگزار کردیم و ایشان اقدامات خود را در مورد سرمربی جدید استقلال پیگیری می‌کنند و با چند نفر در این رابطه نیز صحبت کرده‌اند و با افرادی نیز مشورت می‌کنند و تصمیم نهایی اوایل هفته آینده‌ مشخص خواهد شد.

معاون ورزش حر‌فه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مورد اظهار نظر قائم مقام باشگاه پر‌سپولیس مبنی بر مشکلات مالی سرخپوشان نیز، اظها‌ر کرد: در این رابطه از من سوال شد که برای فصل آینده مسائل مالی این دو تیم چه می‌شود و من گفتم که ان‌شا‌ء‌الله این دو باشگاه مشکل مالی برای فصل آینده نخواهند داشت.

او در مورد شرایط نقل و انتقالات سرخابی‌ها در آستانه فصل جدید لیگ برتر نیز گفت: همان طور که مطلع هستید بازار نقل و انتقالات بلافاصله یک روز پس از جام حذفی شروع شده و فقط برای این دو تیم نیست. علاوه بر پر‌سپولیس و استقلال 14 تیم دیگر نیز درگیر نقل و انتقالات هستند. هنوز همه باشگاه‌ها به صورت کامل تیم‌هایشان را نبسته‌اند و احتمال حضور مربیان جدید و جابجایی بازیکنان در آنها وجود دارد.

معاون ورزش حر‌فه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان ا‌ضافه‌ کرد‌: اگر ما بی کار نشسته ‌بودیم آن گاه این حرف درست است. من باز هم تاکید می‌کنم که حتی برانکو لیستش را برای فصل آینده مشخص کرده است و مسئولان فنی استقلال نیز در صدد انجام این امور هستند تا سرمربی آنها مشخص شود. البته نیاز به مذاکره است و تیم‌های دیگر هم در حال انجام مذاکراتی برای نقل و انتقالات هستند. قطعا تمام شانزده تیم لیگ برتری برای فصل آینده تیم‌های خود را نبسته‌اند و ممکن است جابجایی‌هایی در هر کدام از آنها صورت بپذیرد.

او خاطر‌ نشان کرد: باید فضا آرامتر شود و به زودی پس از انتخاب هیات مدیره و مدیران عاملی که مشغول به کار می‌شوند مطمئنا در فصل جدید مسئولیت ها به خوبی انجام خواهد شد و ما هم به عنوان نظارت کننده و حمایت کننده از سوی وزارت ورزش و جوانان کارهای خود را دنبال می‌کنیم.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها