دوربین ها مشمولان را می شناسند

خبری برای افراد منتظر طرح ترافیک

مدیر واحد صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران گفت: اشخاصی که مدارک خود را پیش از سال ۹۴ به دفاتر خدمات الکترونیک تحویل داده باشند، می توانند از فردا (پانزدهم فروردین ماه) وارد محدوده طرح ترافیک شوند.
کد خبر: ۷۸۳۷۶۲
خبری برای افراد منتظر طرح ترافیک

مصطفی قنبرنژاد با بیان اینکه آرم طرح ترافیک سال ۹۳ تا پایان فروردین ۹۴ اعتبار دارد، گفت: اشخاصی که مدارک خود را پیش از سال جدید به دفاتر خدمات الکترونیکی تحویل داده‌اند و پرونده آنها تکمیل و مورد تائید دفاتر بوده، می توانند از فردا وارد محدوده طرح ترافیک شوند.

وی افزود: دوربین های کنترل کننده محدوده طرح ترافیک، پلاک‌ خوان است و چه «آی‌ دی» کارت‌ها به دست واجدان شرایط رسیده باشد و چه نرسیده باشد، پلاک آنها را در حافظه ثبت دارد.

مدیر واحد صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران تاکید کرد: واجدان شرایط به شرطی می توانند وارد محدوده شوند که قبل از سال مدارک خود را تحویل داده باشند.

قنبرنژاد با اشاره به آرم طرح ترافیک سهمیه بگیران، گفت: تمامی «آی‌ دی» کارت های وزارتخانه ها، ارگان های دولتی و سهمیه بگیران صادر شده و نمایندگان آنها می توانند اقدام به دریافت «آی دی» کارت ها کنند.

وی با بیان اینکه «آی‌ دی» کارت های افراد حقیقی و حقوقی صادر و به پست تحویل داده شده، افزود: اداره پست از هفته پیش توزیع کارت ها را شروع کرده و تقریبا ۷۰ درصد واجدین شرایط کارت های خود را دریافت کرده اند و ۳۰ درصد باقی مانده تا پایان این هفته توزیع می شود.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها