براساس شایعات، پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی قرار است بزودی در کنفرانس موبایل بارسلونا رونمایی شود. با وجود تمام رازداری‌های این شرکت، تقریبا همه اطلاعات One M9 فاش شده است.
کد خبر: ۷۷۳۱۶۳
عرضه اچ‌تی‌سی One M9 برای 2 پلتفرم ویندوز ۱۰ و اندروید ۵

طبق اطلاعات سایت‌های خبری مختلف، این محصول در دو اندازه و با نام‌های وان M9 و M9 پلاس یا اچ‌تی‌سی هیما و اچ‌تی‌سی هیما اولترا عرضه خواهد شد. در هفته‌های گذشته عکس‌ها و اطلاعات زیادی از این محصول روی سایت‌های مختلف قرار گرفت، اما تازه‌ترین خبر در مورد تلفن‌همراه هوشمند اچ‌تی‌سی، عرضه این محصول با دو پلتفرم مختلف است؛ زیرا این شرکت تصمیم دارد One M9 را علاوه بر اندروید با سیستم‌عامل ویندوز۱۰ نیز عرضه کند.

این در حالی است که پیش از این نیز اچ‌تی‌سی تلفن‌ همراه دو پلتفرمی را در One M8 با نسخه ویندوز ۸ تجربه کرده است؛ تجربه‌ای که چندان هم برای برند تایوانی موفق نبود. براساس شایعات، نسخه ویندوزی One M9 هیچ تفاوت ظاهری با نسخه اندرویدی آن ندارد و حتی سخت‌افزار این دو نیز با هم برابری می‌کند و تنها تفاوت سیستم‌ عامل آنهاست. در صورتی که این اتفاق به واقعیت تبدیل شود، می‌تواند پیامدهای مثبتی برای مایکروسافت داشته باشد؛ زیرا اکنون غیر از لومیا‌های مایکروسافت، گوشی‌های ویندوزفونی هیچ تولیدکننده‌ مصممی ندارند.

کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها