تولدی دیگر

کلیک 11 ساله شد

تمام سایت‌های جام‌جم را روی تلفن همراه و تبلت بخوانید

نرم‌افزار جام‌جم، مهمان دستگاه‌های هوشمند شما

اپلیکیشن جام‌جم بتازگی در بخش فنی و انفورماتیک موسسه فرهنگی و مطبوعاتی جام‌جم طراحی و منتشر شده است و شما با نصب آن روی دستگاه اندرویدی خود می‌توانید در هر لحظه به مطالب مجموعه سایت‌های تخصصی جام جم آنلاین از جمله جام جم کلیک دسترسی داشته باشید.
کد خبر: ۷۶۹۴۵۳
نرم‌افزار جام‌جم، مهمان دستگاه‌های هوشمند شما

نرم‌افزارهای مختلفی برای مشاهده اخبار در تلفن‌های همراه و تبلت‌های اندرویدی طراحی شده که بیشتر آنها از سرویس‌های خبرجمع‌کن به‌شمار می‌رود. در اغلب این برنامه‌ها مجموعه‌ای از خبرها از سایت‌های مختلف خبری در دسته‌بندی‌های متفاوت جمع‌آوری شده و در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

متاسفانه در بیشتر موارد ربات‌ها و سیستم‌های هوشمند نرم‌افزاری این اخبار را جمع‌آوری می‌کنند و افزایش منابع خبری موجب می‌شود در هر دسته شاهد صدها خبر یا مطلب باشید. همین تعدد مطالب و حتی تکراری بودن آنها موجب می‌شود بسیاری از کاربران از استفاده از نرم‌افزارهای خبری روی دستگاه هوشمند خود منصرف شوند.

در این میان سایت‌هایی نیز وجود دارد که اپلیکیشن اختصاصی خودشان را در اختیار کاربران قرار می‌دهند و این اپلیکیشن‌ها برخلاف نرم‌افزارهایی که صرفا ابزاری برای جمع‌آوری اخبار از سایت‌های مختلف به‌شمار می‌رود، دسترسی شما به آخرین و جدیدترین اخبار منتشر شده در سایت‌های مورد نظر را فراهم می‌کند. اپلیکیشن جام‌جم نیز یکی از این موارد است که بتازگی در بخش فنی و انفورماتیک موسسه فرهنگی و مطبوعاتی جام‌جم طراحی و منتشر شده است.

8 سایت تخصصی

اگر به وبسایت جام‌جم آنلاین (http:‌‌/‌‌‌‌/‌‌jamejamonline.ir) سر زده باشید، حتما متوجه شده‌اید این وبسایت هشت سایت تخصصی دیگر از جمله جام‌جم کلیک را نیز در خود جای داده و روزانه مطالب بسیار متنوعی را در حوزه‌های مختلف در اختیار شما قرار می‌دهد.

سایت‌های مجموعه جام‌جم عبارتند از جام‌جم آنلاین، جام‌جم ورزش، جام‌جم عکس، جام‌جم نما (فیلم)، جام‌جم نوا (موسیقی)، جام‌جم سرا (خانواده)، جام‌جم سیما (رادیو و تلویزیون)، جام‌جم ایام (تاریخ) و جام‌جم کلیک (فناوری اطلاعات) که عضوی تازه از این مجموعه است.

اپلیکیشن جام‌جم

دسترسی به محتوای این سایت‌ها بسادگی از مرورگر وب امکان‌پذیر است، اما هنگامی که صحبت از دستگاه‌های هوشمند همچون تلفن همراه و تبلت می‌شود، استفاده از: مرورگر برای مشاهده اخبار چندان هم روش جدیدی به‌شمار نمی‌رود. با توجه به این موضوع و سهولت دسترسی کاربران به مجموعه مطالب منتشر شده در مجموعه سایت‌های جام‌جم، اپلیکیشن جام‌جم با قابلیت اجرا در سیستم‌عامل اندروید طراحی شده است. این اپلیکیشن کمتر از 12 مگابایت حجم دارد و امکانات مختلفی را برای مشاهده اخبار در زمینه‌های متعدد در اختیار شما قرار می‌دهد که قصد داریم برخی از آنها را در این مطلب به شما معرفی کنیم.

آخرین‌ها و محبوب‌ترین‌ها در یک نگاه

هر یک از سایت‌های مجموعه جام‌جم مطالبی دارد که بیش از دیگر مطالب مورد توجه کاربران قرار گرفته است. دسترسی سریع به این مطالب برای افرادی که می‌خواهند در کوتاه‌ترین زمان، مهم‌ترین و محبوب‌ترین مطالب را مرور کنند، بسیار مفید است. پس از اجرای نرم‌افزار جام‌جم، صفحه‌ای شامل پنج مطلب پربازدید از هر سایت در اختیار شما قرار می‌گیرد و به شما این امکان را می‌دهد عناوین 40 مطلب محبوب پربازدید را در یک نگاه مشاهده کنید.

علاوه بر مطالب پربازدید، جدیدترین مطلب منتشر شده در هر یک از سایت‌ها نیز همراه با تصویر مورد نظر به‌نمایش درآمده و مجموعه‌ای از سرویس‌های متنوع نیز به‌ صورت آیکون‌هایی زیبا فهرست شده‌ است تا با یک فشار انگشت به محتوای موردنظر خود دست یابید.

سرویس‌های متنوع

همان‌طور که گفتیم در اپلیکیشن جام‌جم سرویس‌های متنوعی برای انتخاب در اختیار شما قرار گرفته‌ است. این سرویس‌ها عبارت است از سلامت، اقتصاد، سبک زندگی، دانش، رادیو و تلویزیون، خبر، موسیقی، آشپزی، کاریکاتور، فیلم، ورزش، جملات ناب، حوادث، فوتبال، تاریخ، فناوری اطلاعات، سفر و گردشگری، سرگرمی، خواندنی‌ها و دفاع مقدس.

هر یک از این سرویس‌ها به بخش‌های متنوعی همچون پربازدیدها، تازه‌ها و زیرمجموعه‌های مرتبط با هر موضوع تقسیم‌بندی می‌شود که در نهایت دسترسی سریع و آسان به مجموعه محتوای موردنظر را برای شما فراهم می‌کند.

محیط کاربری

مطمئنا هر نرم‌افزاری برای آن‌که مورد پسند کاربران واقع شود باید محیط کاربری ساده و روانی داشته باشد. اپلیکیشن جام‌جم نیز به این مهم توجه کرده و محیط کاربری بسیار روانی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. پس از فشار روی هریک از مطالب مورد نظر، عملیات پرش به صفحه‌ اختصاصی آن مطلب انجام می‌شود و می‌توانید محتوای کامل مطلب را مشاهده کنید. در این بخش گزینه‌هایی همچون بازگشت به صفحه قبلی، بارگذاری مجدد صفحه و ارسال نظر از مواردی است که مطمئنا هر کاربری انتظار آن را دارد.

همچنین یکی دیگر از امکانات بسیار مفید در اپلیکیشن جام‌جم، قابلیت به اشتراک‌گذاری مطالب در شبکه‌های اجتماعی و دیگر نرم‌افزارهایی است که در دستگاه هوشمند خود نصب کرده‌اید. برای انجام این کار کافی است پس از مراجعه به محتوای کامل هر یک از مطالب، روی آیکون اشتراک‌گذاری در بالا سمت راست فشار دهید و سرویس مورد نظر همچون وایبر، توییتر، فیسبوک و ایمیل را انتخاب کنید تا مطلب موردنظرتان را براحتی در اختیار دیگر دوستان و آشنایانتان قرار دهید.

رابط کاربری اپلیکیشن جام‌جم به شما این امکان را می‌دهد بسادگی سرویس‌های به‌نمایش درآمده در هریک از سایت‌های مجموعه جام‌جم را فیلتر و نمایش آنها را محدود کنید. برای مثال چنانچه به مطالب سرویس گجت‌های همراه در سایت جام‌جم کلیک علاقه دارید، می‌توانید با فیلترکردن نمایش این سرویس در بخش جام‌جم کلیک، نمایش مطالب دیگر سرویس‌ها را غیرفعال کنید تا فقط محتوای این بخش برای شما نمایش داده شود.

از دیگر امکانات موجود در هر یک از بخش‌ها و سرویس‌ها، قابلیت تنظیم تعداد مطالب به ‌نمایش درآمده در صفحه است. این تعداد به‌طور پیش‌فرض روی عدد 30 قرار دارد، اما می‌توانید آن را به ده یا 20 نیز تغییر دهید.

امکانات چندرسانه‌ای

دوست دارید کلیپ‌های ویدئویی را بدون دردسر و مواجه شدن با مشکلاتی همچون پشتیبانی نکردن مرورگر از فایل‌های ویدئویی مشاهده کنید؟ یا شاید قصد دارید به یکی از جدیدترین موزیک‌های منتشر شده در سایت جام‌جم نوا گوش دهید؟ با اپلیکیشن جام‌جم براحتی می‌توانید ضمن مراجعه به سایت‌های جام‌جم نوا و جام‌جم نما، گوش‌نوازترین موزیک‌ها و جذاب‌ترین ویدئوهای منتشر شده در این سایت‌ها را با سرعت و کیفیت بالا گوش داده و مشاهده کنید.

شما می‌توانید ضمن مراجعه به هریک از موزیک‌های منتشر شده در سایت جام‌جم نوا، به پخش موزیک مربوط به آن پرداخته و با استفاده از گزینه‌های موجود برای کنترل موزیک، آن را به جلو یا عقب ببرید.

دانلود

شما می‌توانید به‌صورت کاملا رایگان با مراجعه به سایت کافه بازار (یا اپلیکیشن بازار)، یا دسترسی مستقیم از لینک زیر، اپلیکیشن جام‌جم را دریافت و روی دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل اندروید نصب کنید.

http://jjo.ir/JJOAndroidApp/online.apk

http://cafebazaar.ir/app/ir.jamejam.online/?l=fa

همکاران ما در بخش فنی و انفورماتیک موسسه فرهنگی و مطبوعاتی جام‌جم، مشتاقانه در انتظار دریافت نظر و پیشنهادهای شما برای بهبود برنامه در به‌روزرسانی نسخه‌های بعدی هستند.

امیر عصاری / کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علیرضا طیاری
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۳
۰
۰
سلام مرسی اقای عصاری بابت مطلبتون

نیازمندی ها