مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: آمار مطرح شده پیرامون قطع نخاع در فتنه 88 صحت نداشته و این آمار کل مجروحین و مصدومین در جریان فتنه است.
کد خبر: ۷۶۸۵۶۴
آمار مطرح شده پیرامون قطع نخاع در فتنه 88 صحت ندارد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف، مسئول روابط عمومی کل سپاه در پی انتشار برخی اخبار ناقص و نادرست از سخنان سردار حسین همدانی در جمع کارکنان دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: آمار نسبت داده شده به سردار همدانی در برخی رسانه‌ها مبنی بر قطع نخاع 830 نفر در جریان فتنه سال 88 نادرست است و اشاره ایشان به مصدوم و مجروح شدن این تعداد در فتنه 88 بوده است.

وی افزود: این آمار شامل کلیه مصدومین، مجروحین از سرپایی تا جراحت‌های عمیق و در طول فتنه 8 ماهه 88 بوده است.

سردار شریف با مضحک دانستن ذوق زدگی رسانه‌های بیگانه و ضدانقلاب و واکنش آنان در قبال انتشار این آمار نادرست خاطر نشان کرد: همواره انتظار ما از مسئولینی که در قبال این گونه موارد به اظهار نظر و نقل خاطره می پردازند این بوده است که به طور شفاف، دقیق و مستند سخن بگویند.

وی تصریح کرد: در عین حال از رسانه‌ها نیز انتظار داشته‌ایم که در نقل سخنانی که می تواند دستاویز دشمن و رسانه‌های بیگانه برای هجمه رسانه‌ای و عملیات روانی علیه ملت ایران قرار گیرد، دقت لازم را در نظر گیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها