دوست دارید کورتانا از زبان فارسی پشتیبانی کند؟ پس رأی دهید

به کورتانای فارسی رای دهید + آموزش رأی‌دهی

فعلا دستیار صوتی مایکروسافت، کورتانا از زبان شیرین فارسی پشتیبانی نمی‌کند و بسیار مشتاق هستیم تا ما نیز با کورتانا به زبان رسمی کشورمان صحبت کنیم. پس اگر شما نیز چنین درخواستی دارید، به لینک زیر بروید و به درخواست اضافه کردن زبان فارسی برای کورتانا رای دهید.
کد خبر: ۷۶۴۲۰۴
به کورتانای فارسی رای دهید + آموزش رأی‌دهی

به گزارش جام جم کلیک: بعد از این که کمپانی اپل اولین دستیار صوتی را با نام سیری معرفی کرد، لرزشی شدید بر تن کمپانی‌های مطرح افتاد و همگی سعی کردند هرچه سریع‌تر دستیار اختصاصی خود را برای رقابت با سیری آماده کنند. در این میان گوگل دستیار صوتی‌اش را با نام گوگل ناو معرفی کرد و مدتی بعد مایکروسافت با کورتانا وارد میدان شد.

اگر در بین این سه دستیار صوتی بخواهیم گزینه مناسبی انتخاب کنیم، به‌طور حتم کورتانا خواهد بود؛ زیرا هم از خانواده‌ای با اصالت است و هم روابط اجتماعی خوبی دارد. بله کورتانا برخلاف سیری و گوگل ناو چندان حس و حال رسمی بودن را ندارد و حتی گه گداری جوک نیز می‌گوید!

پدر کورتانا (مایکروسافت) نیز یکی از فعالان به‌نام حوزه تکنولوژی است که بر برتری این دستیار صوتی می‌افزاید. آموخته‌های کورتانا را نیز سرویس جستجوی بینگ به آن یاد داده است. البته این سوگلی مایکروسافت سن و سال زیادی نیز ندارد و به همین دلیل تنها به چند زبان محدود مسلط است.

حال می‌خواهیم یک مکالمه کوتاه با پدرش داشته باشیم تا بلکه بتوانیم او را به آموزش زبان فارسی برای فرزندش وادار کنیم. فعلا دستیار صوتی مایکروسافت، کورتانا از زبان شیرین فارسی پشتیبانی نمی‌کند و بسیار مشتاق هستیم تا ما نیز با کورتانا به زبان رسمی کشورمان صحبت کنیم. پس اگر شما نیز چنین درخواستی دارید، به لینک زیر بروید و به درخواست اضافه کردن زبان فارسی برای کورتانا رای دهید. زیرا مایکروسافت واقعا به این آرا اهمیت می‌دهد و چندی پیش با کمک همین آرا تقویم هجری شمسی به ویندوز 10 اضافه شد.

درخواست افزودن زبان پارسی به کورتانا

نحوه اعطای رأی به کورتانای فارسی: پس از مراجعه به لینک فوق، روی گزینه Votes در زیر تعداد رای ها کلیک کنید، در ادامه آدرس ایمیل خود را ثبت کنید و پس از آن در بالای این کادر، نام خود را نیز وارد کنید. در پایان علامت چک‌مارک مقابل I agree را انتخاب کرده و یکی از گزینه های رای دهی (بهتر است 3votes را انتخاب کنید) را کلیک کنید تا رای شما ثبت شود.


در حال حاضر این درخواست در سومین مقام جای گرفته است و 29.701 رای دارد. شما می‌توانید با رای دادن به این درخواست و اطلاع رسانی به‌دوستان و فعالان حوزه وب گامی جهت افزودن زبان پارسی به کورتانا بردارید.

منبع: آی‌تی رسان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
به اجرا بازی های Xbox 360 در كامپیوتر هم رای دهید.
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
۰
۰
برای اجرای Xbox360 در محیط ویندوز 10، به لینك زیر بروید و رای بدید! اعداد بالاتر بره شانس ساختش بیشتر هم میشه. البته امكان شدنی بودنش هم هست چون ایكس باكس و ایكس باكس 360 مد نظر هست (نه ایكس باكس وان).
https://windows.uservoice.com/forums/265757-windows-feature-suggestions/suggestions/6519450-allow-windows-10-to-play-xbox-360-or-original-xbox

محمد
-
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
۰
۰
سلام لینك برای نظر سنجی مایكروسافت خرابه لطفا رسیدگی كنید

نیازمندی ها