نماینده تهران در گفتگو جام جم آنلاین

غرب سناریویی را تدارک دید که امروز گریبان خودش را گرفت

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازگشت نیرو های تکفیری اروپایی از سوریه و عراق و اقدامات تروریستی آنان در اروپا و به راه افتادن موج اسلام هراسی گفت: غرب سناریویی را تدارک دید که امروز گریبان این کشورها را گرفته است.
کد خبر: ۷۵۹۵۸۹
غرب سناریویی را تدارک دید که امروز گریبان خودش را گرفت

اسماعیل کوثری، نماینده تهران در گفتگو خبرنگار جام جم آنلاین گفت: داعش نیروی دست پرورده آمریکا و اسرائیل برای تخریب خاورمیانه بود اما هیچکدام فکر نمی کردند که روزی چنین نیروهایی با بازگشت به کشورشان موج جدیدی از تروریست را رقم بزنند.

وی با اشاره به این که چنین نیروهای آموزش دیده ای با شکست در عراق و سوریه و ناتمام گذاشتن ماموریت خود هم اکنون ماموریت دیگری را در اروپا و آمریکا جستجو می کنند، افزود: نباید رفتار چنین گروه های تروریستی را که به صورت خودخوانده اسلامگرا دانسته می شوند به پای دین اسلام گذاشت.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: سیاستمداران اروپایی و آمریکایی وانمود می کنند که این تروریست ها به اسم اسلام دست به اقدامات تروریستی می زنند اما در واقعیت این نیروها عاملین آنها هستند که با شکست از ماموریت خود به کشورشان بازگشتند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جهان اسلام در غالب وحدت مسلمانان باید آرامش را برقرار نمایند، گفت: مراجع و بزرگان کشورهای مسلمان فارغ از باید تفرقه افکنی با ایجاد آرامش اجازه تخریب دین اسلام را ندهند و بیشتر از هر چیز باید رافعت این دین را به جهانیان نشان دهند.

فاطمه امیری - خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها