نگاهی به سیره مدیریتی حاج‌عباس کریمی قهرودی در سی‌و‌نهمین‌ سالگرد شهادتش

صمیمی مثل حاج همت

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آرمان ما سانتریفیوژ نیست، آرمان ما نابودی کاخ ستمگران و ویرانی کاخ سفید آمریکا و صهیونیست جهانی است.
کد خبر: ۷۵۶۲۱۳
آرمان ما سانتریفیوژ نیست، نابودی کاخ ستمگران است

سردار سرتیپ بسیجی «محمدرضا نقدی» روز دوشنبه در چهارمین مجمع عالی پیشکسوتان جهاد و شهادت که با حضور بیش از 600 نفر از نخبگان، روسای مجمع پیشکسوتان استان ها و شهرستان ها و مسوولین بسیج استان های سراسری کشور در مجمع پنجم آذر ستاد سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد افزود: مردانی از مومنین در عهدی که با خدا بستند، صداقت پیشه کردند عده ای شهید شدند و عده ای دیگر در انتظارند و این عده پیمان خود با خدای خویش را عوض نمی کنند که امروز ما با چنین جمعی در چهارمین مجمع عالی پیشکسوتان جهاد و شهادت روبرو هستیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: انسان صادق، عهد و پیمانی را که با خدا بسته است را با تغییر سن و سال و تغییر شرایط شغلی و مسوولیت عوض نمی کند و این پیمان پیمانی است که برای مومنین و انسان های صادق از عالم زر بسته شده و تا حشر استمرار دارد.

سردار نقدی گفت: گذر عمر و زمان نه تنها از انقلابی گری و شور انقلابی و جهادی امام راحل عظیم الشان نکاست، بلکه آن را افزایش داد بطوریکه اگر شما بیانیه های چهارسال پایانی عمر ایشان را مطالعه کنید این بیانیه ها بسیار آتشین تر از دوران جوانی ایشان است.

وی افزود: نورانیت پیشکسوتان جهاد و شهادت از جبهه و شهدای هشت سال دفاع مقدس به یادگار مانده زیرا انسانی که برای رضای خدا تلاش کرده هر چقدر از سن و سال او بگذرد انقلابی تر می شود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: شما بسیجیان و پیشکسوتان جهاد و شهادت افرادی هستید که با برجسته ترین انسان ها در دوران دفاع مقدس در جبهه های حق علیه باطل همراه و همسنگر بوده اید و معجرات خداوند را در یاری و نصرت الهی به رزمندگان اسلام در مبارزه با دشمن بعثی و ابرقدرت های بزرگ را به چشم دیده اید و محقق ترین افراد در دفاع از انقلاب و ایران اسلامی هستید.

سردار نقدی افزود: امام راحل فرموده اند تا ظلم هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم، تا شرک و کفر هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم تا بانگ لااله الاالله و محمد رسول الله (ص) در جهان طنین نیاندازد مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم.

وی گفت: هر فردی این آرمان ها را نمی شناسد و به آنها اعتقاد ندارد و به اسم خرد گرایی بر آنها خط می کشد صادقانه بگوید من انقلابی نیستم زیرا برای تحقق این آرمان ها تلاش می کنیم، حتی اگر تمام موهای سر ما سفید شود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: امروز باید سعی کنیم که این ذخایر به وجود آمده در کشور را که ثمره خون شهیدان است، حفظ کنیم و آنها را از دست ندهیم و بدانیم که اگر انسان رها شد مشخص نیست سرنوشتش به کجا خواهد کشید.

سردار نقدی یادآور شد: بسیجی ما که پیشکسوت جهاد و شهادت است نباید رها شود و سایر بسیجی ها باید به عنوان یک تکلیف از حال و روز این رهپویان شهدا و رزمندگان ولایتمدار دوران دفاع مقدس آگاه بوده و از آن اطلاع داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: انتظار داریم هر پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت، وظیفه سرگروهی حلقه صالحین مسجد و پایگاه خود را بپذیرد و در راستای بصیرت افزایی جوانان و نوجوانان ایران اسلامی تلاش و فعالیت کند.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها